Fio banka přichází s novými TV spoty. Kolotočář Fredy Boháček vyráží s ženou Carmen do Itálie
Agentura Jinej Gang připravila i další pokračování kampaně pro Fio banku s názvem Pro všechny světské radosti, ve kterých své hlavní protagonisty, Fredyho Boháčka a jeho manželku Karmen, poslali na dovolenou do Itálie. Dvojici sledujeme při jejich příjezdu na mýtné bráně, v kempu, na pláži i na tradičním rybím trhu. V hlavních rolích diváci uvidí Štěpána Kozuba a Petru Nesvačilovou. Spoty vznikly v produkci AdKolektiv, režíroval je Daniel Růžička, osvědčený tvůrčí tým se tak nezměnil. Natáčelo se na několika různých místech v Chorvatsku, Slovinsku i Itálii.
„Od začátku jsme se těšili na to, kam až bude možné kampaň Pro všechny světské radosti posunout, protože jsme věděli, že ústřední komická dvojice nabízí nepřeberné možnosti. Atraktivní prostředí a humor tak trochu na hraně, to jsou hlavní devízy i letošního pokračování, které pro nás kolegové z Jinýho gangu připravili. Stojíme si za tím, že si ze sebe i banka může udělat legraci a oceňují to na nás stávající i noví klienti. Kromě toho, že naše reklamy budí emoce, tak i na tvrdých číslech vidíme, že kampaň dobře funguje a plní svůj účel,“ uvádí nové spoty obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha.
V rámci pokračování bylo natočeno celkem 6 spotů, všechny postupně uvidí televizní diváci v průběhu ledna. Podívejte se na ukázky níže už nyní.
Jde to, Karmenko, jde to i bez poplatků!
(osobní účet bez poplatků)
Ahój, Češi! U nás máte vše na jednom místě.
(komplexní bankovní služby)
Fredy, nafoukni mi matračku
(podnikatelský účet bez poplatků)
Karmen, to je investiční tuňák!
(investování)
Tady bych chtěl s tebou, lásko, v klidu dožít.
(hypotéka)
Kréma, pučini?
(splátkový úvěr)
Oceňujeme i to, že komické postavy spotů se zapojují i do budování YouTube kanálu Fio banky. Pro postavy z reklamy nezvyklá prosba o „odběr“ kanálu tu je propracovaná a scénáristicky skvěle navazuje na děj každé z reklam.
Kampaň Pro všechny světské radosti odstartovala 25. prosince na stanicích PRIMA GROUP, ÓČKO Group a ATMedia. Od ledna ji diváci také mohou vidět ve formě sponzorských vzkazů na České televizi. Fio banka začíná se spoty v 45vteřinové stopáži, pokračovat budou i klasické třicetivteřinové. Některé z nich mají ještě prodlouženou online verzi, která jsou k vidění na sociálních sítích banky. Kampaň bude podpořená online bannery, PPC reklamou, sociálními sítěmi a POS materiály na pobočkách.