Firemní stránky na Google+ po 6 měsících existence – výrazně rostou
Devátého května uplynul půl rok od zpřístupnění firemních stránek na Google+, prý se jim daří nadmíru dobře.
Po řadě pozitivních statistik pošramotila pověst sociální sítě největšího vyhledávače zpráva od ComScore uvádějící, že na ní v průměru uživatelé tráví 3 minuty měsíčně. Od té doby dlouho nová data nepřicházela. K půlročnímu výročí ovšem vydala společnost Simply Measured update sledování firemních stránek svého výběru 100 největších značek označovaného jako Interbrand 100. Počet kruhů se v této vybrané společnosti od dubna do května zdvojnásobil.
Průměrný engagement jednoho fanouška se od února zvýšil o 112 %. Nejvíce je růst jejich zapojení spojený s interakcí s obsahem. V posledních 3 měsících se engagement zvýšil o 65 %. Graf níže ukazuje jeho nejčastější typy. Nijak překvapivě vedou „lajky“, následované sdílením a komentáři.
Prime Time pro engagement na stránkách značek přichází překvapivě v 9 ráno a výrazně poklesává v průběhu dne.
Největší engagement přichází v průběhu pracovního týdne. To je samozřejmě spojené i s tím, že příspěvky firemních stránek jsou v daném období čtyřikrát častější.
Jaký typ příspěvků se setkává s největší odezvou. Nikterak překvapivě ten, který vyžaduje nekratší dobu pozornosti: fotografie. Zajímavá je jistě mírná převaha článků na videi.
Na závěr ještě přidáváme přehled firemních stránek s největším počtem fanoušků. Vede Ferarri s více než 730 tisíci fanoušky, na druhé pozici je H&M a na třetí jiná módní značka Gucci. Počet lidí, který si ji přidal do kruhů mezikvartálně narostl o úctyhodných 55 925%.
Pro více statistik navštivte přímo stránky Simple Measured.
Zdroje: www.marketingland.com, simplymeasured.com