Focus Agency završila svůj redesign
Komunikační agentura Focus Agency, s.r.o., vám přináší již od roku 2004 Marketing Journal. Náš vydavatel nyní zásadně mění svoji tvář. Po firemních šablonách, profilu, bannerech a vizitkách se změnily i internetové stránky společnosti. Nová podoba webu je završením změny grafické prezentace firmy. Nese v sobě bloggerského ducha, klade důraz na čistotu a jednoduchost.
Ze „starého Focusu“ zbylo jen původní logo. Možná i kvůli tomu, že je vyvedeno v plastické podobě na stěně kanceláře a dosud neměl nikdo odvahu začít s bouráním. Focus Agency je a chce zůstat pružnou agenturou s perfektním servisem a výkonem. Její služby stojí primárně na public relations, ale nabízí i propagaci napříč více kanály, ať už to je vytvoření strategie online komunikace a její následná realizace nebo marketingové aktivity klasičtějšího střihu.
Focus Agency se orientuje zejména na informační technologie, potravinářský a farmaceutický trh. Už tak například pomohla prosadit vakcínu proti klíčové encefalitidě, seznámila veřejnost s novými možnostmi léčby diabetu nebo přispěla k tomu, že lidé při chřipce sahají neustále po tradiční české značce. Konkrétní případové studie si můžete přečíst v sekci Hovoříme výsledky – to je ostatně i motto agentury, která na něm staví i své odměňování.