Global Be(er) Responsible Day: Budweiser opět dojímá psím virálem
Značka amerického piva Budweiser má téměř patent na dojímání skrze reklamy s roztomilými zvířátky. Po reklamě pro Super Bowl o kamarádství koně a štěněte pojmenované Puppy Love se rozhodla angažovat psí herce i do spotu, ve kterém spíše typově praskají skla automobilů a kosti pasažérů - tedy ve videu varujícím proti řízení v opilosti.
I tentokrát je využit motiv psa jako věrného kamaráda. Pes je celý nesvůj, když se jeho páníček nevrátil domů z pitky. Ten okamžik nastal až druhý den, protože hlavní lidský hrdina nechtěl rozumně řídit opilý a raději přespal u kamaráda.
Jistě si říkáte, že jde o absolutně banální zápletku. A máte pravdu. Přesto skvěle funguje. Video Global Be(er) Responsible Day natočené agenturou Momentum Worldwide bylo zveřejněno v pátek 19. září a dnes má již přes 10 milionů zhlédnutí. Ve vztahu k zmíněné reklamě pro Super Bowl má co dohánět. Puppy Love už zaznamenala 51 milionů zhlédnutí. Mnoho lidí vám řekne, že americký Budweiser vlastně vůbec neumí pivo. Rozhodně ale exceluje ve schopnosti dojímat skrze domácí mazlíčky.
Kam dál?
Spoty varující proti jízdě pod vlivem alkoholu či proti nepozornosti při řízení obecně nezanechávají v divácích povětšinou tak příjemné pocity jako chlupatý kamarád od Budweiseru.
Někdy můžou být pěkně drsné jako video proti psaní textovek za volantem výše, ale existují i mnohem promyšlenější kusy, které se obejdou bez rychlých a šokujících střihů. Podívejte se na výběr těch nejlepších v článku Videa o bezpečnosti v dopravě: Od krvavé doslovnosti k emotivní symbolice.
Zdroj: Budweiser