Google spouští Think Insights
Google má mnoho vzdělávacích platforem týkajících se jeho nástrojů, nyní ovšem spouští portál Think Insights, který se dotýká i mnoha dalších témat v marketingu a podnikání. Ambicí Googlu je poskytnout marketérům užitečný zdroj představující nejzásadnější výzkumy i případové studie, stejně jako rozhovory s profesionály. Ohlédnutí za těmi nejdůležitějšími marketingovými trendy má zprostředkovat sekce Perspectives, v které budou zpovídání přímo experti z Googlu, ale i odborníci z podnikatelské sféry nebo akademici.
Výhodou je šíře témat. Zdaleka nejde jen o nastavování reklam z portfolia Googlu. Vybírat témata jde i podle oboru podnikání, takže třeba v sekci zabývající se módou si můžete přečíst case study o tom, jak Puma zvýšila svou průměrnou výši online objednávek. Sekce Creative Sandbox přináší pohled na kampaně, které se teprve vytváří. Je možné pochlubit se i tou svou, a dostat tak cennou zpětnou vazbu.
Jedná se pochopitelně o content marketingový projekt, a tak se tu píše nejvíce o produktech Googlu. Informace jsou nicméně velice užitečné. Toto je pár položek ze sekce Plannning Tools, která má pomoci podnikatelům zlepšit jejich online prezentaci a marketing:
Je přehledem toho, jak a co lidé vyhledávají. Přináší vhled do postojů, vnímání a online aktivit uživatelů.
Nástroj pro zobrazení toho, jak vypadají vaše stránky na mobilním telefonu. Dává možnost získat zdarma zprávu s doporučeními pro vytvoření lepšího uživatelského zážitku v mobilním prostředí.
Nastiňuje, jakou roli hrají online zdroje při cestě od zvažování nákupu k jeho reálnému provedení. Mimo jiné je dobrým ukazatelem toho, jaký význam má ROPO efekt v jednotlivých odvětvích.
Toto jsou nicméně jen střípky z informací, které jdou na Think Insights objevit. Přesvědčte se sami.