Herec Ryan Reynolds reakcí na nepovedenou reklamu ukázal, jak má vypadat skvělý real-time marketing

19. 12. 2019 | Milada Zemanová
Real-time marketing může být velmi efektivní, když se provede správně. Herec a podnikatel Ryan Reynolds má na takové situace čich. Využil vlny kritiky reklamní kampaně cyklotrenažerů Peloton, a dokázal tak přilákat pozornost ke své značce ginu.

Výrobce stacionárních kol Peloton v listopadu odprezentoval předvánoční reklamu, která vyzývala muže, aby svým ženám dali jeden z cyklotrenažerů této značky. Hlavní aktérka spotu je ovšem mladá žena, na první pohled navíc štíhlá žena, v podání herečky Monicy Ruiz. Ta je ze stroje Peloton nadšená a následně natáčí vlog o svém životě s ním.

Reklama, kterou tvůrci jistě zamýšleli coby rodinou a milou, se ale setkala s řadou negativních reakcí. Mimo jiné byla označena jako manipulativní, šovinistická, naprosto nerealistická a zde výčet kritiků zdaleka nekončil. Někteří dokonce poukazovali na utrápený výraz, který má herečka po většinu doby spotu.

Reklamu si můžete připomenout níže:

Jen na YouTube má tato reklama téměř 9 milionů zhlédnutí a vzhledem k neustálé kritice u ní byly raději vypnuty komentáře.

 

Real-time marketing

A právě v tomto okamžiku přichází na scénu herec Ryan Reynolds, který je mimo jiné vlastníkem značky alkoholických nápojů Aviation Gin. Právě pro ni vytvořil reklamu, která navazuje právě na tu od Pelotonu. Ústřední postavou je herečka, kterou nám představil ve svém spotu Peloton. Nyní ovšem sedí na baru s kamarádkami, popíjí (vlastně do sebe spíše „klopí”) gin a vzpamatovává se z fiaska s výše zmíněnou reklamou.

Podívejte se na ní níže.

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: