Hráči Counter-Strike měli na Marketing Festivalu možnost rozstřílet kanceláře startupu DoDo. Šlo přitom o náborovou kampaň
E-commerce akcelerátor Inveo se stal jedním z hlavních partnerů letošního Marketing Festivalu, který se uskutečnil 10. listopadu v pražském Kongresovém centru. Místo běžné firemní prezentace na pronajaté ploše se Inveo letos spolehlo na hravost a zábavu a pro návštěvníky nachystalo speciální herní stage, na které se konalo herní klání v kultovní online střílečce Counter-Strike.
Protože Inveo chtělo v rámci náborové kampaně veřejnosti ukázat, jak vypadají jeho nové kanceláře v pražském Karlíně, nechalo je kompletně přenést do speciální Counter-Strike mapy. Návštěvníci si mohli zahrát proti mistrům ČR (David „Kaparzo“ Lacina a Wanty), k čemuž je vybízel moderátor Jakub „Metelesku“ Metelka z herní komunity RE-PLAY. Živý přenos běžel na FB profilech a na platformě Twitch. O hru byl mezi návštěvníky velký zájem a video z akce během víkendu nasbíralo 40 tisíc zhlédnutí.
Marketing Festival je téměř u konce a děvčata vyzvala Kaparza a Wantyho na souboj.. to bude zábava :DDodo Counter-strike | Kaparzo | Wanty | DODO děvčata
Unikátní plně hratelná mapa bude uvolněna na CS servery a rozšířená i do herních komunit. Stane se také součástí imageové kampaně startupu DoDo, která bude oslovovat mladou cílovou skupinu. Zároveň bude probíhat i náborová kampaň startupu, který hledá nové členy týmu.
„Nápad vytvořit vlastní CS mapu vznikl zcela spontánně, protože máme mezi sebou mnoho vášnivých CS hráčů. Momentálně hledáme nové členy týmu pro náš startup DoDo, a rádi bychom jim ukázali, že jsme kreativní a hravou firmou, která je plná skvělých, a občas i trochu šílených nápadů,“ doplňuje Michal Menšík, CEO Inveo.
Inveo CS herní mapa „kopíruje“ kanceláře společnosti, které se nachází v pražském Karlíně a prošly v nedávné době významným rozšířením. V Corso Karlín vznikl na 950 metrech čtverečních e‑commerce hub, sloužící jako místo přirozeného setkávání všech zaměstnanců Invea – především ve formě společných snídání nebo workshopů, a který pro odbornou veřejnost hostí osobnosti z české i světové e-commerce scény. Pro schůzky jsou k dispozici čtyři meetingové místnosti, phone-booth space a relax místnost s ping-pongovým stolem, Xboxem a Fatboyi, kterou lze rychle přetvořit na plnohodnotnou zasedačku. Terasa s velikostí 200 metrů čtverečních slouží ke grilování a probíhají tu společenské akce.
Hodit toto všechno do kultovní střílečky byl dobrým marketingovým tahem k tomu přimět tisíce lidí, aby se na tyto kanceláře podívali. Snad se jen z náborového videa nestane instruktážní...