Ikonická lahev Coca-Coly v nové OOH kampani je a není
Coca-Cola patří mezi značky, které jsou díky desítkám let intenzivního marketingu otisknuté někde vzadu v hlavě většiny lidí na světě. A přesně z toho důvodu potřebují velmi málo k tomu, aby je lidé rozpoznali.
Přesně na tom staví aktuální OOH kampaň od Publicis Italy. Na reklamách jsou a nejsou skleněné lahve Coca-Coly. Tedy je na nich jen (jako na lahvi) zahnuté logo značky. A ono to stačí.Jak říká dodatečný claim:
Feel it
„Jen málo tvarů na světě je tak rozpoznatelných jako lahev Coca-Coly. Je tak ikonická, že mozek potřebuje jen malou nápovědu, aby mu to došlo,“ píše agentura a dodává: „Coca-Cola znovu přidává další kapitolu k tradici reklam, co si hrají s její ikoničností. V nové kampani Publicis Italy jsou potřeba jen logo a slogan, aby se stalo neviditelné viditelným.“
Vlnka Coca-Coly již ukázala nejbližsí koš na tříděný odpad
Publicis Italy využila ikoničnosti brandových prvků Coca-Coly již loni. Díky ní mobilizovala své konzumenty k třídění odpadu outdoorovou kampaní, která byla součástí širší iniciativy bojující za udržitelnost životního prostředí. Z průzkumů chování spotřebitelů totiž vyplývá, že pokud jsou koše na tříděný odpad dobře viditelné a vždy po ruce, zvedne se podíl třídění o neuvěřitelných 141 %. Právě toho Coca-Cola využila a rozhodla se své konzumenty v jejich aktivitě malinko popostrčit.