Indický billboard hraje v dešti. Zapsal se do Guinnessovy knihy rekordů
Části Indie je každoročně vystavena období monzunových dešťů. Přívalové deště přinášejí vláhu a život. Na druhou stranu, venku v těch největších lijavcích rozhodně být nechcete. Značka čaje Brooke Bond Taj Mahal Tea patřící pod společnost Lipton se rozhodla se svým billboardem doslova hrát spolu s kapkami deště, aby rozjasnila lidem v okolí den.
Před nádražím ve více než milionovém městě Vidžajavada na jihu země odhalila 45 metrů dlouhý billboard nazvaný Megh Santoor. Když spustí silný déšť, začne hrát příjemnou melodii, a to díky tomu, že déšť rozpohybuje „klapky“ směrem k obřím strunám na přední ploše billboardu. Podívejte se na to sami ve videu níže.
Má jít o obří verzi hudebního nástroje santúr, který je jakousi obdobou cimbálu pocházející původně z oblasti Persie.
Nezvyklá reklamní plocha z dílny Ogilvy India má díky své kreativitě více než jen dodatečný mediální dosah. 10. září se zapsala do Guinnessovy knihy rekordů jako největší ekologicky interaktivní billboard.
Zdroj vizuálů: Brooke Bond Taj Mahal