Infografika: Souboj moderního a tradičního marketingu
1. 11. 2011
| CaB
Infografika, kterou vytvořila společnost Voltier Digital, nabízí přehled statistik a zajímavých poznatků z oblasti moderního a tradičního marketingu.
Díky internetu se v průběhu let marketing velmi změnil a neustále se vyvíjí. Spotřebitelé už nespoléhají jen na billboardy nebo televizní spoty. Nová doba si žádá nové cesty k zákazníkům. S nástupem nových médií a sociálních sítí vznikl oboustranný druh komunikace a najednou tradiční modely marketingu ztrácejí svou účinnost.
Následující infografika přináší stručný přehled zajímavých statistik nebo toho čemu dát přednost a čemu se naopak vyvarovat . Dozvíte se například kolik lidí přepíná televizní reklamy nebo kolik jich někdy odešlo z webové stránky, kde je rušila reklama.
Zdroj: www.mashable.com
Štítky dokumentu: Infografika Marketingový výzkum