Jak být nejúspěšnější reklamní agenturou světa? Stačí k tomu 3D tiskárna
Netýká se to všech reklamních soutěží, některé proti tomu přímo bojují. Nejedna cenou ověnčená kampaň byla již ovšem vytvářena takzvaně „pro cenu samotnou" – bez cílu něco propagovat či prodávat skutečným lidem, jen jako přehlídka kreativity a umu agentury. Možná i to byla motivace reklamní agentury Rethink Vancouver. Ale i s „falešnými kampaněmi" je spousta práce, bez skutečných čísel se navíc poměrně obtížně dělají videa s případovými studiemi. Kanadští markeťáci na to proto šli více přímočaře. Ceny si rovnou vytiskli na 3D tiskárně.
811 Zlatých lvů z Cannes, tolik jich na obrázku výše vidíte. Člověk nemůže pořád jenom vyhrávat, takže se přitisklo 194 Stříbrných tužek One Show. Přidali samozřejmě i ocenění agentury roky pro Kanadu, ale i to udílené nejlepší pobočce v rámci sítě Publicis Omnicom – ač v ní Rethink vůbec není. Vtipné case study video níže bylo připravené právě na nejvýznamnější kanadskou reklamní soutěž.
Rethink Vancouver předvedla vynikající PR stunt. Vlastně udělala v principu to co mnoho jiných agentur, které vytvářejí „kampaně pro ceny". Akorát na to šla upřímnější cestou, která je navíc jednodušší. O jednoduchosti ve vytváření nemyslitelného je ostatně i 3D tisk. Dle Rethink tato technologie představuje v reklamním průmyslu „The next big think", další velkou věc, která zatřese oborem. Svojí odvahou nyní dali najevo, že s 3D tiskárnou umí a neváhají ji použít.
Tip redakce:
Máte pocit, že jste ještě využití 3D tisku v reklamě neviděli? Průkopníkem je Coca-Cola v Izraeli. Přečtěte si článek První využití 3D tisku v marketingu. Nechte si vytvořit vaše „mini já".
Zdroj: www.3ders.org