Jak zpropagovat smetanu do kávy? Nestlé vsadilo na nahou obsluhu

17. 7. 2015 | Petr Michl
Vejdete do kavárny a za pultem se na vás zubí baristka a barista v „kostýmu au naturel". Přesně to zažili návštěvníci jednoho podniku v New Yorku. Podívejte se, jak reagovali.



Představte si, že vejdete do vaší oblíbené kavárny a obsluha je oblečená pouze v barvě nanesené na nahém těle. Přesně tento pohled se naskytl návštěvníkům jednoho podniku v New Yorku, který ovládla společnost Nestlé a nasadila v něm poněkud sporý dress code.

Dotyčným podnikem bylo Irving Farm Coffee Roasters v New Yorku, který Nestlé obsadilo 24. dubna za účelem propagace smetany do kávy Coffee-Mate Natural Bliss. Z tohoto názvu si zapamatujte především slovo Natural, jež má symbolizovat, že jde o přírodní záležitost bez ošklivých éček a konzervantů.  Pro jeho zdůraznění šla obsluha složená z pro tu příležitost najatých modelů a modelek takzvaně do kostýmu au naturel". Tedy téměř. Od nahoty je držela tenká vrstva barvy, která oblečení imitovala.

Byl to jednodenní pop-up a jednalo se pro nás o úplnou novinku. Věděli jsme, že zákaznícisi chtějí ředit kávu přírodní smetanou a mlékem. Je nějaká lepší cesta, jak to zdůraznit, a přitom udělat trochu humbuk?" uvedl shopper marketing manager Nestlé Codie Richards pro Adweek.



Když vešli zákazníci do obchodu, nečekal je pohled jen na naháče mezi baristkami a baristy. Propracovaně namalované oblečení se týkalo i několika štamgastů. Celou akci měla na starost agentura 360i, její chief creatice officer Pier Lipton poznamenal, že bylo snadné odlišit obyvatele New Yorku a turisty: Ti z New Yorku byli víc šokovaní tím, že dostávají kafe zadarmo, než nahými lidmi, co jim ho servírovali. Nahotu obsluhy brali jako běžnou věc. Až když se dozvěděli, že je pití zdarma, překvapeně zareagovali: Opravdu?"

Odhalená ženská ňadra jsou především internetové platidlo, a tak není divu, že je celodenní akce zaznamenána do úsměvného sestřihu - ten pro YouTube trvá 93 vteřin a na Facebooku je propagována kratší půlminutová verze. Nestlé zároveň doufá, že bude populární i hashtag #NaturalBlissCafé. Co by se také mělo šířit lépe než selfíčko s nahou baristkou?

Podívejte se, jak den v kavárně au naturel" probíhal,

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: