Je libo vlastního avatara? Do metaverza míří i adidas Originals se světem Ozworld

22. 4. 2022 | Petr Michl
Adidas spustil první platformu na světě pro tvorbu avatarů generovaných umělou inteligencí „na základě skutečné osobnosti“. Speciální online světa Ozworld umožní vytvořit jedinečné digitální já (oháknuté v kousích od adidas), které pak můžete využívat napříč virtuálními světy.


OZWORLD. Zdroj: adidas

V rámci Fashion Weeku měli návštěvníci možnost zažít paralely digitálního a fyzického prostoru v adidas Originals Gallery jako pre launch speciálního online světa Ozworld, který je navržen tak, aby v každém z nás podnítil a posílil snahu o sebevyjádření. Adidas totiž spustil první platformu na světě pro tvorbu avatarů generovaných umělou inteligencí, a to na základě skutečné osobnosti. Na stránce ozworld.adidas.com si můžete vytvořit své alterego, stáhnout a používat ho jako samolepku a GIF na svých sociálních sítích.

Ozworld nabízí možnost vytvořit si své jedinečné digitální já, s nímž pak můžete procházet web exkluzivně s Ready Player Me – multiaplikační avatarovou platformou pro metaverzum, která umožňuje prozkoumávat virtuální světy s jednou konzistentní identitou. Ať už jde o IRL nebo URL, kolekce Ozworld představuje platformu pro stylové experimenty a výzvu k sebevyjádření. V duchu nespoutané svobody jde spíše o podstatu osobnosti než o fyzický vzhled, a proto budete nejdřív vyzváni k zodpovězení různých otázek s cílem zjistit více o tom, jací jste. Vstupní údaje převede platforma do jedinečného digitálního avatara (z více než 1500 kousků), který se esteticky inspiruje dynamickými vizuálními kódy kolekce.


OZWORLD. Zdroj: adidas

Po vygenerování postavy můžete experimentovat s animací svého avatara a digitálně zkoušet a nakupovat tenisky z kolekce. Můžete si dokonce své jedinečné alter ego stáhnout a používat ho jako samolepku a GIF na svých sociálních sítích.

Tip redakce

Adidas přichází do metaverza s mírným zpožděním za hlavním konkurentem. Značka Nike už uvedla na platformě Roblox svůj Nikeland

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: