Jeep uvádí bahenní masku pro tereňáky, co jezdí jen ve městě

20. 12. 2016 | Petr Michl
Mít Jeepa, který se leskne čistotou, je tak trochu faux pas. Automobilka proto v Německu nabízela řidičům bahenní masku v plechovce.



Terénní vozy jsou nejen v Evropě prodávány spíše jako statusový symbol než jako pracant, který zvládne jezdit i mimo zpevněné silnice. Platí to i pro vozy Jeep, které si i ve své komunikaci stále chtějí udržet něco ze svého původu armádního auta do každé situace. Dokazuje to i nová německá kampaň značky spočívající v propagaci bahenní masky pro ty Jeepy, které operují primárně v městském provozu.

Ženy na sebe dávají různé bahenní masky za účelem vyčištění pokožky. Bláto maska" od Jeepu si zachovává v propagačních materiálech atributy luxusního kosmetického zboží, jinak má ale samozřejmě sloužit spíše jako připomínka kořenů plechovému miláčkovi Jeep. Nanést jde na kapotu, ale i na pochromované spoilery a pochopitelně i na přední masku s mříží, která je pro vozy Jeep tak typická.

V rámci kampaně bylo také vytvořeno černobílé video, v němž vystupuje Jeep Renegade a ambasador značky herec Elyas M'Barek (objevil se například i v českých kinech distribuovaných filmech Fakjů pane učiteli 1 a 2 - pozn. red.).

Masky nejsou na prodej. Vytvořeno jich bylo 75 a fanoušci se musí o šanci na výhru "dobrodružného kosmetického balíčku přihlásit na stránce automobilky www.jeep.de

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: