Kampaň rádia Expres FM je o H***Ě. Vymezuje se vůči českému radiovému mainstreamu
Seznam.cz má ve svém mediálním portfoliu i rádio Expres FM. Jeho nová kampaň má odrážet, že se tato stanice nebojí držet krok s respektovanými světovými stanicemi a na rozdíl od velké části českého radiového mainstreamu nabízí kvalitní současnou hudbu.
„Expres FM přichází s marketingovou kampaní, kterou chce oslovit unavené posluchače běžných stanic, ve kterých se hraje stále dokola to samé, moderátoři spoléhají na nucený humor a pořádné zpravodajství je pro ně sci-fi. Rádio Expres FM naopak hraje kvalitní světovou hudbu a má špičkové aktuální zpravodajství od Seznam Zpráv,“ říká Pierre Beneš, manažer rozvoje rádií Seznam.cz.
„Pokud vás napadne v textové doplňovačce sprostá verze chybějícího slova, pak (jak by potvrdil i Sigmund Freud), si o rádiích zřejmě nemyslíte zrovna to nejlepší. Naštěstí, jak podtitul našeho provokativního sloganu napovídá, lze vidět i lepší stránku světa. A to díky neohranému rádiu Expres FM,“ říká Petra Röslerová, Copywriter a Idea Maker kampaně.
Kampaň vznikla v rámci interního marketingového oddělení Seznam.cz pod vedením Creative Directora Ivana Manolova, Art Directorem pak byl Dan Murtinger. „Rádio Expres FM v poslední době hledalo takovou cestu pojetí svých marketingových kampaní, které by trefně vystihovaly jeho DNA. I přesto, že marketingový tým Seznam.cz, pod který rádio spadá, oslovil několik renomovaných tuzemských kreativních agentur, žádný z návrhů nebyl tzv. ‚kulervoucí'," vysvětluje pro Marketing Journal Ivan Manolov a dodává:
„Proto jsme se vrátili na začátek a společně s lidmi z rádia si kladli otázky, které nám umožnily lépe pochopit v čem je Expres FM silný a výjimečný a která území jsou pro něj nezajímavá. Dospěli jsme k závěru, který nás nasměroval k současné komunikační lince. Tím hlavním, co Expres FM posluchačům nabízí je skvělá hudba a odvážná dramaturgie. V genech rádia je tedy pevně ukotveno i objevitelství, sebevědomí a jistá dávka drzosti. Právě proto jsme se rozhodli přijít s kreativním konceptem, který je provokativní a neotřelý."
Kampaň bude během října k vidění v rámci OOH (bigboardy, double bigboardy a CLV), v printových titulech vydavatelství Economia, v časopisu Reportér, hudebním online magazínu Headliner a v neposlední řadě v rámci selfproma Seznam.cz.
Rádio Expres FM naladíte na frekvenci 90,3 FM nebo v živém internetovém přenosu na webu expresfm.cz i v DAB vysílání v Ostravě, Plzni a Praze.