'Když něco, tak Allegro '. E-commerce lídr spouští nový mezinárodní komunikační koncept
Jak předpovídali tržní analytici, online nakupování je pro zákazníky stále běžnější a stává se tak nedílnou součástí našeho každodenního života. Právě s cílem reagovat na měnící se preference spotřebitelů proto zavádí společnost Allegro novou mezinárodní komunikační strategii. Ta je zaměřená na denní rutinu a potřeby zákazníků chce uspokojit primárně prostřednictvím širokého výběru produktů, které jsou na platformě snadno dostupné pod jednou střechou.
„Náš nový komunikační přístup je nejen milníkem v růstu celé společnosti, ale zároveň reaguje také na rostoucí poptávku zákazníků po větší personalizaci v rámci nákupu. Budoucnost maloobchodu je jasná – budeme nakupovat stále častěji, zkoumat nové kategorie a vybírat si nové produkty, abychom tak uspokojili všechny své potřeby. Naše odpověď je proto jednoduchá: Když něco, tak Allegro," uvedl Wojciech Bogdan, ředitel marketingu a finančních služeb ve společnosti Allegro.
Kreativní myšlenka i slogan „Když něco, tak Allegro" se zaměřují na roli platformy při naplňování nejen běžných, ale i mimořádných potřeb zákazníků, přičemž nastavují lehký a hravý tón, který je spojen s každodenními zkušenostmi každého z nás.
„V dnešním světě chceme a měli bychom mít možnost nakupovat odkudkoliv: z domova, autobusu nebo třeba z kanceláře. Naší prioritou jsou proto nejen výhodné ceny a široká nabídka produktů, ale také pohodlné možnosti doručení a bezpečné platby. Naše platforma se řídí jednoduchým pravidlem – kdekoli se objeví jakákoliv potřeba, Allegro přináší řešení. Tento přístup nám umožňuje poskytovat jedinečné služby přizpůsobené různorodým požadavkům našich zákazníků, a to včetně Allegro Smart!, Záruky nejnižší ceny i exkluzivních nabídek během Allegro Days," uvedla Karolina Sytnyk, Brand Manager Expert společnosti Allegro.
Nová kampaň, kterou společnost odstartovala 15. dubna, prezentuje různé postavy v reálných životních situacích, přičemž právě Allegro jim díky své široké nabídce produktů a kategorií vždy podává pomocnou ruku. Nová strategie mezinárodního rozsahu zdůrazňuje klíčovou roli společnosti na regionální e-commerce scéně.
Strategie, kreativní koncept i produkční dohled nad novým komunikačním konceptem měla na starost agentura DDB Warszawa. Režie spotů se ujal Kuba Michalczuk a produkce Moon Films. Nákup médií zajišťovaly společnosti PHD Media a Allegro. Kampaň bude využívat celou řadu mediálních formátů, včetně televize, VOD, YouTube i sociálních médií.