KitKat v Japonsku mění u velkých balení plast za papír. Máte si z něj poskládat origami
Značka KitKat je o něco zelenější. Ne, že by to znělo u čokoládové tyčinky tak lákavě. Vztahuje se to ovšem jen na její obal a jde o další příklad toho, jak se její mateřská společnosti Nestlé snaží přicházet s více environmentálními řešeními.
Od začátku září byl v Japonsku nahrazen lesklý plastový obal matným papírem u 5 větších produktů. Linie uvnitř obalu by pak měly zákazníkům asistovat při snaze složit origami. Když už tedy někdo bude následovat slogan „Dej si pauz, dej si Kitkat“, bude moci navýšit její relaxační potenciál také složením papírového jeřába či žirafy.
Dle Nestlé může tento krok snížit plastovou zátěž až o 380 tun. Je to ale jen jeden z mnoha nutných kroků, k naplnění jejího závazku učinit všechny své obaly recyklovatelné nebo znovu použitelné.
Zdroje: KitKat Japan, Insider