Liquid Death apeluje na vaši vánoční dobrotu. Nechte se sežrat zombíky, je to etické a udržitelné

1. 12. 2023 | Petr Michl
Dobře hydratovaný mozek je základ. Lépe to s ním myslí a také lépe chutná hladovému zombie, říká minerálka Liquid Death.


Značka Liquid Death si ve své reklamě utahuje i z organizace bojující za ochranu zvířat, People for the Ethical Treatment of Animals (PETA). Její organizace PETU volá po ochraně nemrtvých. 

Už máte dost vánočních reklam plných rodinné pohody? Jistě, můžete se snažit místo klišé a koled pozvednout hlas generace Z, jako to dělá v Německu obchodní řetězec Penny. Nebo se taky můžete vykašlat úplně na všechno s výjimkou své pověsti značky dělající bláznivé a zábavné věci. Minerálka v plechovce Liquid Death na Vánoce minimálně přiblížila možný význam svého názvu.

Voda je důležitá pro hydrataci těla a mozku. A kdo potřebuje váš hydratovaný mozek? Myslíme mimo vás.

No přece zombie.

Liquid Death — tekutá smrt. Najednou to do sebe pěkně zapadá. Dle postavy Becky Brainsworth provázející reklamou jde ale o skon pro dobrou věc. Lépe vám to vysvětlí sama.

Inu, kdo by jí to nevěřil, když se za věc obětovala sama. Pomáhat nemrtvým s jedinou touhou ukousnout si z dobře živeného mozku je záslužné, prý navíc etické a udržitelné. Obzvláště v době, kdy spousta hráčů střílí zombíky „hlava nehlava“ ve hře  Call of Duty: Modern Warfare 3. Ano, toto partnerství značek s herním studiem Activision je značně neobvyklé. To se ale dá říct o budování značky Liquid Death obecně.

Vedoucí jejího kreativního oddělení, Andy Pearson, zavzpomínal pro Muse na výše zmíněnou postavu pro-zombie aktivistky z reklamy s humornou nadsázkou:

„Milovali jsme ji, protože skutečně ztělesňovala tu samolibou, namyšlenou dobrodinku, která měla pocit, že trochu překračuje své hranice."

Evidentně ale musela pro svou charitativní misi obětovat tu nejvyšší cenu. Liquid Death po vás nutně nechce, abyste ji následovali. Stačí, abyste se pobavili, koupili si k tomu vodu Liquid Death a hydratovali se klidně jen sobecky pro vlastní dobro.

Tip redakce

Není to zdaleka první a předpokládáme, že ani poslední, výlet do hororového žánru. Před 2 roky značka přišla s 45minutovým hororem, který mixoval námět výletu skupiny přátel lesem jak ze Záhady z BlairWitch, surovost série American Horror Story a scénáristickou zhůvěřilost Sharkonada.

Níže si můžete prohlédnout trailer a případně i celý film.

A kdyby vám to nestačilo, odkážeme vás na reklamu, ve které Liquid Death nechal driblovat hvězdu NBA s lidskou hlavou. Tato značka se toho prostě nebojí. Na Vánoce ani kdykoliv jindy.   

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: