Loajalitu zákazníků si Buřinka získává reklamními dárky od Silic Média
I malý dárek k nákupu zboží nebo k uzavření smlouvy bývá pro kupující velkou motivací. Dokazují to výsledky mnoha retailových kampaní, které využívají reklamní předměty na podporu prodeje. Úspěch s reklamními dárky zaznamenávají také finanční společnosti.
Buřinka rozdává dětem ponča
Jako příklad z praxe lze uvést Stavební spořitelnu České spořitelny (ČS), důvěrně známou pod názvem Buřinka. Tato společnost spustila v první polovině letošního roku kampaň „ Vyšlapte dětem cestičku do budoucna“, jejímž cílem je zvýšení prodeje stavebního spoření pro děti.
V rámci kampaně, která běží od 1. ledna 2016, rozdává Buřinka svým novým klientům hodnotné dárky. Lidé, kteří se rozhodnou svým dětem uzavřít u České spořitelny smlouvu o stavebním spoření, získají dárek. Pro děti do 3 let připravila Buřinka leopardí ponča, která dodala společnost specializující se na výrobu reklamních předmětů, Silic Média. Děti od 3 do 15 let pak od České spořitelny dostávají značkové batohy Alpine Pro.
Marketing finančních produktů je především o vztazích
Dárky, které Buřinka rozdává, mají za cíl především budovat a podporovat loajální vztah klienta ke Stavební spořitelně ČS. „Klienti jsou pro nás velmi důležití. Chceme, aby věděli, že si vážíme jejich důvěry a proto pro ně máme vždy připraveny pěkné dárečky,“ říká Lenka Burianová, která v Buřince pečuje o marketingovou podporu produktů.
Při výběru vhodných reklamních dárků je pro Buřinku důležité jejich praktické využití. Velkou roli hraje také originalita a samozřejmě kvalitní branding. V případě zmiňovaných dětských ponč se Buřinka zaměřila na jedinečnost. Pončo neboli župánek velice ocení rodiče každého malého dítěte a je velká pravděpodobnost, že jej budou používat téměř denně. Například po každém koupání. Župánky na sobě navíc nesou nezaměnitelné logo Buřinky, díky kterému budou lidé vždy vědět, komu za župánek vděčí.
Buřinka s kampaní slaví úspěchy
Kampaň „Vyšlapte dětem cestičku do budoucna“ byla podpořena online i offline komunikací. Stavební spořitelna ČS seznámila veřejnost s kampaní prostřednictvím svého webu a na Facebooku. Dále pak podpořila prodej smluv POS materiály přímo na svých pobočkách.
O stavební spoření pro děti je velký zájem. Během prvních šesti měsíců uzavřelo stavební spoření pro děti s Buřinkou více než tisíc klientů, proto se Stavební spořitelna ČS rozhodla kampaň prodloužit a doobjednala u společnosti Silic Média dalších několik set dětských ponč.
Z kampaně Stavební spořitelny ČS lze vyvodit, že dárky mohou dobře fungovat nejen v segmentu rychloobrátkového zboží, ale i ve finančním sektoru. S výběrem vhodných reklamních dárků do Vašich kampaní se vždy obracejte na specialisty, kteří vědí, co funguje a umí poradit s výběrem. Inspirujte se příběhem Buřinky a podpořte růst svých zisků.
Sponzorovaný článek