Lyžařské středisko učinilo z negativní recenze návštěvníka základ nové kampaně
Zavděčit se všem nejde a obzvláště to platí u zákazníků. V době online recenzí navíc negativní hodnocení těch nespokojených jen tak neututláte. Lyžařské středisko Snowbird z amerického Utahu se o to ani nesnaží. Na negativní recenzi zákazníka postavilo svou aktuální kampaň.
Ve Snowbird vzali negativní recenzi z Yelpu, která může znít jako vztyčený varovný ukazováček, a učinili z ní základ pro jejich tištěnou i digitální reklamu. Záporné hodnocení nese nadpis „Příliš pokročilé“ a jeho plné znění je:
„Slyšel jsem, že je Snowbird těžkou horou, ale toto je až směšné. Měl jsem pocit, že každá trasa byla strmým padákem nebo zaneřáděná kmeny stromů. Jak v tom má někdo jezdit? Žádná legrace!“
Recenze na reklamě v plné parádě pak vypadá takto.
Proč si ve Snowbird na něco takového troufli? „Při našem úvodním setkání nad konceptem kampaně jsme se shodli na tom, že musíme oslavovat unikátní aspekty toho, co dělá Snowbird speciální, a být upřímní v tom, co náš produkt nabízí,“ popsal pro Adweek David Amirault, jak se ve spolupráci s lokální agenturou Struck rodila hlavní idea. „Jsme známí naším strmým terénem, dlouhými sjezdy a hlubokým sněhem. Pro lyžaře a snowboardisty začátečníky to může být někdy příliš velká výzva, pro jádro našich hostů to je ale přesně to, proč se stále vrací rok za rokem.“
Co se nelíbí Gregovi z Los Angeles, se zkrátka může líbit tisícům jiných zákazníků. A je rozhodně lepší mít lyžařské středisko naplněné lidmi, kteří si obtížnost vašich tras užijí. To vše zní logicky, přesto nemuselo být úplně lehké napálit na tištěnou reklamu hodnocení s jednou hvězdičkou z pěti. Ve Snowbird se toho nebáli a my jim za to tleskáme. Dle vyjádření Davida Amiraulta dojde navíc na další negativní hodnocení z TripAdvisoru či Facebooku u reklam, které budou zveřejněny v průběhu zimy.