Malí pejsci se mění v kampani Pedigree v komiksové superhrdiny
Být malým psem asi není žádná sranda, a tak se výrobce (mimo jinéú psího) krmiva Pedigree rozhodl v nové kampani oslavit právě drobná plemena psů, která staví do role superhrdinů. Společně s agenturou BBDO New York přichází s komiksovým konceptem, díky kterému propaguje speciální řadu psích granulí pro drobná plemena s humorem.
Ve vtipné sérii videí, grafických plakátů a postů na sociálních sítích si Pedigree utahuje z malých psů, kteří mnohdy mají problém vyskočit na gauč nebo se úsměvně snaží přeprat své násobně větší psí kolegy. Využívá k tomu typické komiksové stylizace a součástí kampaně je i speciální psí komiks.
Marketingový ředitel společnostiMars Petcare, pod kterou spadá i Pedigree, Craig Neely, říká:
„Každý, kdo potkal malého psa, ví, že jeho osobnost není úměrná jeho velikosti. Ať už si myslí, že zachraňují svého páníčka před ‚zlým‘ poštovním doručovatelem nebo je hypnotizují štěněčím pohledem, všichni malí psi mají tento superhrdinský komplex.“
Inspirací pro kampaň pak byli populární psí influenceři – maltézáci Coco a Cici, pomeranian Bertie, mini jezevčík Maya nebo jorkšírský teriér Ducky. Kampaň s malými plemeny chystá i pokračování, jednou z aktivit byla například soutěž, do které mohli i fanoušci přihlásit svého drobného mazlíčka a vítěz se objeví v dalším díle komiksu „The League of Hero-ish Small Dogs” (tedy něco jako Liga superhrdinských malých pejsků).