Mall.cz opět udělal z Leoše Mareše svého vánočního maskota

3. 12. 2018 | Petr Michl
Je Leoš Mareš Ježíš? To těžko, ale v Mall.cz už plní tři roky po sobě roli Ježíška rozdávajícího dárky. Tentokrát se zdržel i na večeři.



Obchodní galerie Mall.cz společně s Leošem Marešem změnila „obyčejné“ vyzvednutí dárků pro stovku lidí v neobyčejný večer.  Ten vedle koled a slavnostní večeře zahrnoval také live premiéru česko-slovenské vánoční písně kapely Chinaski a Kataríny Knechtové.   

Během celého listopadu lidé mohli napsat, donést na prodejnu nebo hodit dopis do Mall Boxu, co si přejí pro své nejbližší v rámci soutěže „Plníme vánoční přání“. Z několika tisíc dopisů pak stovka vylosovaných výherců dorazila do ne tak úplně skutečné prodejny Mall.cz, kde je překvapil Leoš Mareš: „Nejvíc mi je na téhle akci sympatické to, že jste chtěli udělat radost svým blízkým a splnit jim jejich přání,“ uvedl tak večer plný překvapení a radosti. Během něj začátek adventu oslavila stovka lidí, kteří zažili premiéru vánoční písně Milióóóny přání v živém provedení kapely Chinaski a Kataríny Knechtové. „Chtěli jsme na jedno místo dostat rodiny z celé republiky tak, aby nic netušily, obdarovat je a připravit pro ně nezapomenutelný zážitek,“ komentuje Karel Videcký, Head of Production, Social & Content, akci, která svedla dohromady zástupce všech generací: od nejmladších dětí po prarodiče.

Guerillové video je součástí kampaně Milióóóny přání a vzniklo v interní produkci Mall.cz a MALL.TV. Premiéru mělo na první adventní neděli, 2. 12. 2018, na sociálních sítích, kde během prvních 12 hodin video získalo přes 600 sdílení. Podpořil jej i Leoš Mareš na svém instagramovém účtu. S kampaní je spojena soutěž s Mastercard o zájezd do Disneylandu pro celou rodinu, která trvá do 23. 12. 2018.

Mezi nejčastější přání, které lidé do Mall.cz posílali, patřil Playstation, televize a další elektronika jako kulma na vlasy, mobily, vysavače či hračky pro děti. Ty pomáhali plnit partneři soutěže Lego, Mastercard, Rowenta a Sony, kteří společně s nákupní galerií rozdali dárky v celkové hodnotě přes 750 000 Kč. Hlavní výhrou se stal zájezd do Disneylandu pro celou rodinu.

 

Kam dál?

Leoš Mareš rozdává pro Mall.cz dárky už potřetí. Loni byl průvodčím poLEOárního expressu.



Připomeňte si i první sváteční aggažmá moderátora v článku Leoš Mareš dělal pro Mall.cz taxikáře, který plnil vánoční přání.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: