Marketérem roku je Simona Lišková z Vodafonu. Zlatého delfína získali Gálik a Přikryl z Driveramy

20. 5. 2022 | Petr Michl
Marketingová ředitelka Vodafonu, Simona Lišková obdržela cenu Marketér roku. Je odměnou za kampaň, jejíž tváří je herec Martin Hofman. Kampaň přímo podporovala digitální vzdělávání seniorů.


Symboly soutěže Markertér roku - křišťáloví delfíni z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Foto Luboš Josef Marek, BOHEMIA WERBUNG

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 17. ročníku soutěže Marketér roku 2021. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS. Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné „síně slávy“ byla uvedena Jitka Vysekalová, zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže MARKETÉR ROKU.

Hlavní cena Velký modrý delfín


Simona Lišková s cenou. Zdroj: ČMS

Simona Lišková, marketingová ředitelka, Vodafone Czech Republic, a.s.
za úspěšnou široce cílenou kampaň s prokazatelnými ekonomickými výsledky. Vánoční kampaň operátora nabála, aby lidé k dárku věnovali i svůj čas, dětem, ale i seniorům. Společně s Nadací Vodafone kampaň podporovala digitální vzdělávání seniorů. V době vydání kampaně uvedla Simona Lišková: 

„Vodafone dlouhodobě usiluje o to, aby každý mohl čerpat z výhod digitalizace. Asi si vybavíme tu radost prarodiče, když ho navštívíme. Díky technologiím spolu můžeme být častěji, a to kdykoliv a odkudkoliv... Z průzkumů víme, že by senioři rádi byli online a často pro ně není ani problém koupit si potřebná zařízení. Jenže mají strach ze složitosti a z toho, že zakoupené zařízení nebudou umět ani zprovoznit. Letošní Vánoce tak chceme pojmout jinak a chceme seniorům s pomocí Nadace Vodafone darovat to nejcennější, to je kus sebe, a pomoci jim získat větší jistotu v online světě."

 

Zlatý delfín  

PhDr. Stanislav Gálik – CEO & Předseda představenstva,
Ing. Ondřej Přikryl – Chief Marketing  Officer, Driverama Holdings, a.s.
za úspěšně zpracovaný byznysový model vycházející z digitalizace a přinášející mezinárodní přesah

„V roce 2021 jsme díky zkušenostem z on-line prodeje v AURES Holdings uvedli na Evropský trh ojetých automobilů zcela novou značku s cílem stát se nejdůvěryhodnějším prodejcem v Evropě. Hlavním pilířem úspěchu je excelentní zákaznický zážitek, který přinášíme díky maximální digitalizaci obchodů. Cením si toho, že naše snaha přináší úspěchy nejen na poli byznysu, ale zaujala po marketingové stránce i odbornou porotu. Ocenění si velice vážíme," uvedl Stanislav Gálik, generální ředitel společnosti Driverama.

Hlavní nosnou myšlenkou pro uvedení Driveramy jako prvního skutečně panevropského hráče byl fakt, že stejný model vozu se stejnou motorizací a výbavou má jinou tržní hodnotu a poptávku napříč různými Evropskými trhy. Například rozdíl mezi obvyklou tržní cenou Suzuki Vitara 2019 je na českém a německém trhu 1 700 EUR (v Německu je tržní cena nižší). Na druhou stranu obvyklá tržní cena Škody Octavia 2017 je na slovenském trhu o 2 800 EUR vyšší než v Belgii. Zároveň jsou i napříč jednotlivými spolkovými zeměmi Německa natolik velké rozdíly v tržní ceně a poptávce po jednotlivých modelech, že jeden zákazník může vůz výhodně prodat, druhý výhodně nakoupit, a Driverama přitom dokáže udržet dostatečnou provozní marži.


Erdoğan Atalay, tedy Semir Gerkhanem ze seriálu Kobra 11, v kampani Driveramy

Nákup vozu Driverama posunula na úroveň nákupu nových tenisek z eshopu, a k tomu poskytla takové množství záruk kvality, že se tak stává nákup vozu on-line zcela běžnou operací. Jedinečnost značky tvoří i ústřední motiv postavy ve žluté kombinéze a helmě, která je propojujícím prvkem a pro zákazníky jednoznačně rozlišitelným a zapamatovatelným prvkem. „Od vstupu na německý trh v červenci 2021 se nám podařilo stát se na Trustpilotu nejdůvěryhodnější firmou v Německu v kategorii Cars & Truck, a během několika měsíců tak sesadit z trůnu dlouholeté matadory německého automobilového průmyslu. Správným krokem byla z marketingového hlediska i spolupráce s německým hercem Erdoğanem Atalayem, tedy Semirem Gerkhanem ze seriálu Kobra 11, který nám pomohl oživit postavu ve žluté kombinéze, jež je ústředním motivem značky," doplnil Ondřej Přikryl, brand manažer značky Driverama.

Zelený delfín          

Ing. Radim Dittrich, jednatel, vedoucí kreativního týmu, idea maker, režisér , Action Please, s.r.o.
za inovativní kampaň V hlavní roli strojař pro posílení zájmu o Vysokou školu báňskou - Technickou univerzitu Ostrava

Růžový delfín
Ing. Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti
za komplexní vytvoření a realizaci společensky prospěšného e-shopu s udržitelnými produkty a dárky Nakup na Dobro


Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni   

Aleš Kaspar, ředitel, Gravitační vinařství VILAVIN  KASPA, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou podporu inovativního projektu v oblasti vinařství

Adam Klofáč, MORIS design, s.r.o., spolumajitel
za unikátní koncept prodejny v segmentu chovatelských potřeb

Ing. Jan Kodada, Ph.D., ředitel obchodu a marketingu, Gebrüder Weiss, s.r.o.
za kvalitní projekt CSR sponzoringu 100 kroků zpátky do života

Taťána Kuchařová, předsedkyně správní rady, ambasador, Nadace Krása pomoci
za kvalitní nadační projekt s mezinárodním přesahem

Mgr. Imrich Masliš –  brand manažer,  Ing. Michal Horna –  PR manažer
GlobeTech Innovation s.r.o
za úspěšný technologický transfer v oblasti kosmetiky s rychlou návratností a výraznými nárůsty prodejů

Radek Sajvera, předseda představenstva, RAPETO, a.s. 
za efektivní využití TV sponzoringu pro podporu prodeje produktu Pangamin

PhDr. Michal Šesták – obchodní a marketingový ředitel, Ing. Štěpán Ryska – majitel, investor, M.G.C. Trade, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou komunikaci při uvedení nového výrobku na trh vytvořenímvhodného příběhu s přesahem do CSR

Ing. Miroslav Šmíra, vedoucí partner, Rob4Job, s.r.o.
za podporu start-upového projektu vhodnou volbou marketingového mixu včetně využití výstav a veletrhů, prezentace v TV a na sociálních sítích

Ing. Martina Weberová, MALFINI, a.s.
za profesionální využití výzkumu trhu při tvorbě marketingové sttrategie launche nové exkluzivní kolekce pracovních oděvů

 

Malí modří delfíni

Ing. Michal Jakl, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.
za úspěšný re-launch značky Key Rum na českém a slovenském trhu

Mgr. Leona Kotlasová, marketing manager, WE|DO CZ, s.r.o.
za příkladné využití komunikační kampaně na posílení zpětné vazby od zákazníků ke zkvalitnění poskytovaných služeb

Ing. Katarína Machytková, Group Marketing Manager, HOSPODSKA Špork, s.r.o.
za realizaci originální marketingové strategie restaurace Červený Jelen s důrazem na maximalizaci zákaznického zážitku

Pavel Pokorný, manažer marketingu, NOVASERVIS, s.r.o.
za komplexní marketingovou kampaň vhodně využívající sportovní celebritu

Mgr. Markéta Vinkelhoferová, předsedkyně představenstva, koordinátorka komunikace a marketingu, Fair & Bio družstvo
za vhodné využití on-line marketingu založeném na kvalitní analýze dat

Čestná uznání za úspěšnou nominaci

PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel, JAP FUTURE, s.r.o. 
za efektivní marketingovou podporu inovativního obkladového systému Efekta

Ing. Lenka Szotkowska, marketingový specialista, CZ Workshop, s.r.o.
za úspěšné využití webových stránek pro podporu projektu Lucián

Ing. Jan Vokurka, jednatel, Kitl, s.r.o. 
za originální prezentaci českého výrobku, výrazně posilující povědomí o značce

Jan Zykmund, generální ředitel, Originální brambůrky, s.r.o.
za podporu úspěšného podnikatelského záměru prostřednictvím rozsáhlého souboru CSR aktivit
                           
Bližší informace k soutěži naleznete na www.cms-cma.cz

Sdílejte tento článek:
Podobné články: