McDonald's přichází s plakáty plnými radosti a hélia

9. 11. 2021 | Petr Michl

 

McDonald's Canada využil dobu pandemie k rekonstrukcím a úpravám některých svých poboček. Na jejich otevření pochopitelně nemohou chybět balonky. Co by to bylo jinak za „velkou otevíračku“? Díky agentuře Cossette byly ale tyto okamžiky zvěčněny do podoby, která nese trvalejší hodnotu.

Znovuotevření některých poboček nazvané Grand Openings bylo totiž doprovázeno balonky uspořádanými barevně tak, že připomínaly spíše ve vzduchu levitující sochy reprezentující kultovní produkty fast-foodového řetězce, například Big Mac, hranolky nebo Oreo McFlurry.

Ty tým Cossette nafotil tak, aby balonkové sochy udržely formu a poselství i na tištěných reklamách. To, co vypadá jako velmi pokročilá práce v profesionálním grafickém editoru plná 3D modelování, se podařilo dosáhnout analogově se schopnostmi, které se hodí třeba na pouti.

A jaký byl účel této kampaně? Chuck Coolen, marketingový manažer společnosti McDonald's Canada, vysvětlil, že tyto reklamy vytvořili, "protože úsměv na tváři je vždy důležitým posláním a v dnešní době je to ještě důležitější. Jsme rádi, že můžeme přivítat naše zákazníky v nových restauracích a vytvořit jim příjemné prostředí prostřednictvím kreativního přístupu Grand Openings."

 

Zdroj: Ads of Brands, AOTW

 

Tip redakce:

McDonald's Canada a jeho agentura Cossette dělají dlouhodobě skvělou práci. V září nás pobavili reklamním muzikálem s nečekaným poselstvím k přátelům: ukradni mi hranolky.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: