Meta v Česku spustila vzdělávací projekt pro malé a střední firmy
Workshop o tvorbě obsahu kreativním způsobem. Zdroj: Meta
Vzdělávací platforma Meta Boost je nově dostupná i pro české firmy. Nabídne bezplatné a interaktivní online vzdělávání pro menší podnikatele. Na webu projektu, který vznikl ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR, se budou průběžně objevovat tematické webináře radící, jak správně prezentovat svou firmu, jak tvořit kreativní obsah na sociální sítě a jak efektivně využívat digitální nástroje ve prospěch podnikání.
Společnost Meta platformu představila na konferenci pro malé a střední podnikatele Meta Boost. Na pražské akci včera rovněž odtajnila druhou sezonu úspěšného projektu Business Makeovers, který pomáhá malým podnikatelům osvojit si digitální nástroje i techniky a v pěti epizodách přináší divákům příběhy vybraných firem.
Meta Boost
V posledních třech letech se velké procento zákazníků přesunulo na internet a změnilo své nákupní preference. Proto se Meta rozhodla pro podnikatele vytvořit nový vzdělávací program. „Chceme firmám pomoci využít potenciál digitálních nástrojů společnosti Meta. Naším cílem je předat co největšímu počtu malých a středních firem užitečné znalosti," vysvětluje Jacob Turowski, Public Policy Director pro střední a východní Evropu společnosti Meta.
Meta Boost v pražském Karlíně zahájil Jacob Turowski společně s místopředsedou vlády pro digitalizaci Ivanem Bartošem a Tomášem Prouzou, viceprezidentem Hospodářské komory ČR a prezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. „Jsem rád, že si Meta pro zorganizování setkání na podporu svého programu Meta Boost vybrala Prahu. Cílem, se kterým souzníme, je poskytnutí pomoci a podpory malým a středním podnikům při zlepšování jejich procesů prostřednictvím digitalizace a používání digitálních technologií,” uvedl na adresu projektu místopředseda vláda Bartoš.
Praktické ukázky možností virtuální reality. Zdroj: Meta
Součástí konference byla i panelová diskuse a vzdělávací workshopy. Na nich mohli podnikatelé diskutovat možnosti digitálního marketingu nebo virtuální reality s experty společnosti Meta. Rovněž byly představeny příklady dobré praxe využívání Meta platforem. Jan Blaha, majitel firmy Jimmy's Food prodávající sušené maso uvedl, že 90 % zákazníků se generuje díky Facebooku a jeho reklamní investice se vracejí v tržbách dvojnásobně.
Meta Business Makeovers
Součástí Meta Boost je i program Business Makeovers, který se po loňském úspěchu vrací s novou sérií videí. Pět českých firem dostalo možnost diskutovat komunikaci a marketing svých podniků s experty na Facebook a Instagram. Výsledkem je pětidílná minisérie výukových videí doplněných o příběhy jednotlivých podniků. Odborníci společnosti Meta poskytli své rady a postřehy těmto firmám: Domky Srdcem, Dressibly, Kaiser Franz, Vika Mayzel a Clock Gallery.
První epizodou projektu jsou originální dřevěné domky pro děti Domky srdcem (viz video výše). Za jejich výrobou stojí architekt Marek Pavlas. Když Marek před pár lety hledal pro své syny kvalitní zahradní domek, narazil. Nedostatečná nabídka a nízká kvalita dřevěných zahradních přístřešků ho dovedla k založení vlastní firmy. Dnes ročně vyrobí desítky domů s jedinečným designem.
Vzdělávací platformu Boost najdete zde.