Muži poslali své přítelkyně na výlet, aby sledovali finále Ligy mistrů. A mohli jen závidět
Kdo z mužů by si nepřál mít neprůstřelnou výmluvu a zúčastnit se „epické párty Heinekenu“ a sledovat finále Ligy mistrů? Samozřejmě bez přítelkyně. Zní to jako neodolatelná nabídka.
Pro 3 vybrané páry si Heineken ve spolupráci s agenturou Publicis připravili zážitek, na který určitě dlouho nezapomenou. Pánové obzvlášť. Vše začalo týden před zahajovacím výkopem v Miláně v restauraci v brazilském Sao Paulu. Když pánové otevřeli menu, čekala na ně překvapující zpráva: „Co byste řekl na to, kdybyste mohl zdarma sledovat finále Ligy mistrů na párty Heinekenu? Darujte své vyvolené víkend v lázních.“ Poukázka je samozřejmě přiložená v menu.
Následuje dlouhé ticho, ve kterém muži přemýšlí, jak zprávu předat co nejjemněji, aby nedošlo ke zbytečné hádce. Jeden z nich dokonce své přítelkyni tvrdí, že nebylo jednoduché vybrat to správné místo a musel dělat široký průzkum. „Ty se mě chceš zbavit?“ reaguje jedna z přítelkyň.
Přesuňme se do hracího dne. Párty Heinekenu začíná. Přenos bude promítán na velké obrazovce se skvělým rozlišením. Na monitoru se objevuje zpráva: „Doufáme, že si finále užijete tak, jako si vaše přítelkyně užívají lázně.“ Záhy se místo fotbalového zápasu objevují na obrazovce dámy v županech. „Fakt si to užíváme, chodíme na masáže a na kosmetiku. Neumíte si představit, jak úžasné to v Miláně je,“ prozrazují perfektní zvrat na závěr a jejich polovičky sedící na gauči kdesi v Sao Paulu div nepropuknou v pláč.
Výraz v jejich tvářích je doslova k nezaplacení. Výlet do lázní znamenal výlet do Milána i se vstupenkou na finálový zápas dvou celků z Madridu. „Přemýšleli jste někdy nad tím, že by mohla mít ráda fotbal stejně jako vy?“ poučuje partnery sdělení na obrazovce. Nakonec ale i zklamání vyprchalo. Pod sedačkou byly schované vstupenky na příští finále, které se koná v Cardiffu, a tentokrát se ho zúčastní i se svými partnerkami.
Heineken je podobnými kousky ve spolupráci s fotbalovými zápasy Ligy mistrů proslulý. Tentokrát je to ale poprvé, kdy do příběhu zapojil i ženy. Již v průběhu základních skupin tohoto ročníku soutěže si připravil žertík na jednoho fanouška AS Řím.
Zdroj: Adweek