Nechcete mít na logu značky skryté genitálie? Nechte ho zkoumat experty
Stalo se to už mnohokrát. Značka vypustila své nové logo a vzápětí se dozvěděla, že velké části lidí připomíná mužské nebo ženské genitálie. Služba GenitalsOrNot.com by měla zamezit tomu, aby se to opakovalo.
Stojí za ní grafický designer Josh Mishell, který byl inspirován logem značky piva, které mu přišlo poněkud falické. Rozhodl se, že dalším podobným přešlapům zamezí. Na stránkách služby se píše:
"Stejně jako u všeho, s čím jste intimně obeznámení, je někdy potřeba pohled třetí strany, aby zaznamenal, když něco není v pořádku. Pokud si jste nejistí, jestli váš vlastní design nebo ten dodaný agenturou neobsahuje nechtěné genitálie, najměte nás a provedeme kompletní genitální kontrolu."
Domníváte se, že se jedná o poněkud obskurní nabídku? Nenechte se mýlit. Věrnou napodobeninu penisu nebo vagíny většina příčetných značek nevypustí. K ostudě ale úplně stačí, když je logo trochu připomíná - třeba jen z určitého úhlu. A někdy stačí náznaky jako v případě aktuálního loga Airbnb.
To dle vtipálků naznačuje mnohé. Dokonce je těmto výkladům věnovaná vlastní Tumblr stránka.
Skrytou čuňárničku vidělo mnoho lidí i v logu olympiády v Londýně, která se odehrála v roce 2012. Pro někoho šlo jen o přeplácaný design, který je příliš abstraktní. Jiní v něm spatřili postavu Lízy Simpsonové provádějící felaci svému bratru Bartovi.
Zdroj: 2012olympicsblog.co.uk
Mnohem méně představivosti pak vyžaduje například logo Institutu arabských studií v Brazílii.
A zdaleka ne pouze nevinný výjev nabízí i logo dentální kliniky níže.
A této pediatrické klinice byste asi děti nesvěřili.
Předpokládáme, že špinavého ptáka byste si nedali do úst ani smaženého. Jde o logo používané pánem, který nabízí rychlé občerstvení z dodávky na festivalech pořádaných ve Walesu.
Zdroj: mirror.co.uk
Co si budeme povídat, ony i ty Kostelecké uzeniny jsou takové... zvláštní.
Ano, genitálie či lechtivý výjev se mohou objevit všude. I na designech vytvořených těmi nejméně poskvrněnými dušemi. Pokud nechcete riskovat výsměch sami, měl by vás zajímat následující popis průchodu službou.
Začít je jednoduché jako dostat se na druhou metu:
Zaplaťte skromný poplatek za revizi designu ve výši 25 dolarů.
Nahrajte obrázek vašeho designu.
Popište plánované využití designu (billboard, tácek od piva, logo atd.)
Jakmile obdržíme váš požadavek, předáme vaše dílo našemu týmu investigativců, kteří podrobí design důkladné analýze. Pokud najdeme péro, dáme vám vědět. Pokud jste přehlédli nějaká nechtěné koule, pomůžeme vám je znovu zakrýt. Trochu prsou? Vytlačíme je ihned pryč.
Dát 25 dolarů skupině lidí s vytrénovanou zvrácenou myslí se vám může zdát trochu přehnané, ale za jistotu a klid se platí. A jistě byste nechtěli, aby vaše erotické sny narušovalo logo, které jste v dobré víře schválili.