Nedotýkejte se tolik mobilů, ale sebe navzájem, vyzývá Kofola v nové kampani

27. 5. 2024 | Petr Michl, TZ
Průměrný Čech či Slovák věnuje každý den 2 600 doteků svému mobilnímu telefonu nebo tabletu. Kofole to přijde příliš a v nové kampani povzbuzuje jejich výměnu digitálních doteků za ty mezilidské.

Značka Kofola loni začala komunikovat i interně žít takzvaný láskyplný páteček. Touto kampaní inspirovala páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku. A zároveň v ní ve své firmě spojila volno navíc pro zaměstnance, ke kterému se přidaly i některé jiné společnosti. Letos toto téma oprašuje více konkrétně a zaměřuje se přímo na dotyky.

I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce Kofola originální cestou změnit.

Manažerka značky Kofola, Lenka Tenglerová,  ke kampani říká: 

„Dozvěděli jsme se, že průměrný Čech či Slovák věnuje každý den 2 600 doteků svému mobilnímu telefonu nebo tabletu. A to nás šokovalo. Proto jsme se rozhodli letos posunout naši myšlenku Láskyplných pátečků, v rámci kterých jsme loni věnovali našim zaměstnancům den volna na lásku, o novou výzvu: pojďme se více dotýkat! Letos proto přicházíme s Láskyplným pátečkem plným dotyků.”

Kampaň, jež se bude odehrávat v online i offline prostředí, posiluje misi tradiční českoslovesnké značky, a to dodávat lásce bublinky.

„Kampaň jsme postavili na insightu, který vychází z dnešního světa – mobilů se dotýkáme stále víc. Čas strávený na telefonu jsme přepočítali na doslova hmatatelný důkaz. Například 2,5 hod. scrollování = 2 600 dotyků, které jsme radši mohli věnovat svým polovičkám a zvýšit si tak hladinu oxytocinu, hormonu lásky,“ říká Dominika Múdra, Strategy Director ze slovenské agentury Wiktor Leo Burnett, která je pod kampaní podepsaná.

Kofola příchází v TV i onlinu s mapou Kofoláskových map dotyků, které fungují jako hravá navigace po erotogenních zónách. V gastru zase značka k dotykům inspiruje skrze Kofoláskové dotykové tetovačky nebo aktivitou „Kofola za pusu“.

Speciální tetovačky, díky kterým si lidé mohou jednoduše označit svá oblíbená místa pro láskyplné dotyky, budou dostupné ve zhruba 8000 podnicích napříč Českem a Slovenskem. Ve vybraných provozovnách pak bude možné získat Kofolu zdarma za pusu. Stačí si v jakýkoliv pátek objednat Kofolu ve vybraných provozovnách, a dát si pusu se svou drahou polovičkou před obsluhou. Kofolu za pusu budou nabízet vybrané podniky v termínu od 31. května do 31. srpna.

Z mnoha odborných výzkumů víme, že intimní doteky mají jinou kvalitativní hodnoty než doteky formální. Objímání, polibky nebo masáže mohou nejen snižovat hladiny stresových hormonů a zlepšovat celkové zdraví, ale díky vyplavování oxytocinu, často označovaného jako "hormon lásky", posilují i pouto a důvěru mezi partnery a podporují pocit blízkosti a bezpečí. A to se samozřejmě nemůže dít, pokud své vztahy schováme do online virtuální prostředí, kde hrají prim naše představy a fantazie, které nemají s realitou nic společného,” uvádí párový terapeut Honza Vojtko.

Na webu Kofoly si proto každý může vytvořit vlastní Kofoláskovou mapu dotyků, díky které snadno popíše a se svou polovičkou nasdílí oblíbená místa pro dotyky offline.

Láskyplný páteček je dlouhodobou komunikační kampaní Kofoly, která má posílit vztahy mezi lidmi. Odstartovala loni, kdy nápojářská společnost nadělila svým zaměstnancům den volna na lásku nad rámec běžné dovolené a motivovala k tomuto kroku i další firmy. Originální žádost o Láskyplný páteček, kterou mohou lidé vytvořit na míru svým zaměstnavatelům, zpřístupnila na webu, stejně jako i seznam firem, které se k iniciativě doposud připojily. Láskyplný páteček bude Kofola i letos rozvíjet na všech svých komunikačních kanálech, ale například i na letních festivalech. 

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: