Nejlepší filmový plakát: Citylight, co umí přivolat tornádo

8. 9. 2014 | Petr Michl
Představte si, že jdete po rušné ulici a najednou se zčistajasna rozevře obloha a k vám se řídí tornádo. Že je to scéna jak z katastrofického filmu? Ano, a zároveň i prezentace možností dnešního outdoor marketingu.

Představte si, že jdete po rušné ulici a najednou se zčistajasna rozevře obloha a k vám se řídí tornádo. Že je to scéna jak z katastrofického filmu? Ano, a zároveň i prezentace možností dnešního outdoor marketingu.



V Sydney ji vytvořila agentura zaměřená na využití augmentované reality, Grand Visual, a to velice příhodně za účelem propagace katastrofického filmu Into the Storm. Filmový plakát na citylightu se s její pomocí přeměnil na video obrazovku s vysokým rozlišením. Citylight přinášel pohled na dění na ulici za ním, v jeden okamžik se ovšem přiřítil prstenec tornáda a původně „čistý výhled" byl nahrazen divokým řáděním přírodního živlu, který ulici pustošil.



Video naznačuje, že oči nejsou jediný vjem, který byl šálen. U citylightu to také pořádně foukalo, takže dámám sledujícím jeho podívanou v několika případech vítr hází s vlasy. Obzvlášť efektní je pád auta z nebes a jeho náraz do citilightu spojený s rozbitím jeho skla.

Marketing má mnoho podob, často takových, že lidé nevěří svým očím. V tomto případě se ale rozhodně týkalo primárně o pozitivní úžas. Citylight navíc dokázal přinést na ulici emoce katastrofického filmu, na který lákal.

Kam dál?

Stejné studio Grand Visual má prsty i v letošní kampani Pepsi Max „Unbelievable", která také využívá augmentovanou realitu a pohled skrze citylight. Lidé sedící na autobusové zastávce na Oxford Street v Londýně mohli skrze průhledný CLV panel vidět mimo všedních okamžiků z ulice i neuvěřitelné výjevy v takové obrazové kvalitě, že dokázaly člověka vystrašit. Na jednu ženu takto například padal z nebe meteorit.

Jiní mohli spatřit třeba obří chapadlo chobotnice, které ovinulo člověka a vtáhlo ho k sobě do hlubin stoky.

Podívejte se na více v článku Pepsi Max děsí Londýňany na autobusové zastávce svým CLV panelem.

Zdroj: Digitall Buzz Blog

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: