Nenasytili vás v luxusní restauraci? McDonald's nabízí večeři po večeři zdarma
Opravdu luxusní restaurace si potrpí na kvalitu surovin a nápadité chuťové kombinace. Velmi často ale nefandí velkým porcím, a to ani nemusí jít o ty zaměřené na molekulární kuchyni. McDonald's ve Spojených arabských emirátech postavil ve spolupráci s agenturou FP7 McCann svou novou kampaň nazvanou After Dinner Dinner na tom, že hladové strávníky s podobnou zkušeností nakrmí. A po předložení účtu z daného večera z restaurace jim dá dokonce nášup zdarma.
Chtějí snad zkrachovat? Týká se to vybraných poboček v Dubaji nacházejících se poblíž luxusních restaurací a částka na předloženém účtu musí přesáhnout 600 dirhamů, tedy přes 2 a půl tisíce korun.
Díky dotovanému jídlu pro omezený počet jedinců se může McDonald's pozicovat do role podniku, kam se i lidé s vybranějším vkusem jdou nakonec stejně reálně najíst.
A samozřejmě je to i příležitost pro kreativní reklamu. Třeba pro plakáty propagující After Dinner Dinner, které si utahují z porcí o jedné kroketě, 0,0438 gramech steaku nebo třech kousnutí do sushi.