Nenasytili vás v luxusní restauraci? McDonald's nabízí večeři po večeři zdarma

17. 3. 2024 | Petr Michl
„Fine dining“ je fajn, ale mnoho lidí nezasytí. McDonald's se rozhodl dokrmovat gratis ty, co mu přinesou drahý účet z restaurace z daného večera.

Opravdu luxusní restaurace si potrpí na kvalitu surovin a nápadité chuťové kombinace. Velmi často ale nefandí velkým porcím, a to ani nemusí jít o ty zaměřené na molekulární kuchyni. McDonald's ve Spojených arabských emirátech postavil ve spolupráci s agenturou FP7 McCann svou novou kampaň nazvanou After Dinner Dinner na tom, že hladové strávníky s podobnou zkušeností nakrmí. A po předložení účtu z daného večera z restaurace jim dá dokonce nášup zdarma.   

 

Chtějí snad zkrachovat? Týká se to vybraných poboček v Dubaji nacházejících se poblíž luxusních restaurací a částka na předloženém účtu musí přesáhnout 600 dirhamů, tedy přes 2 a půl tisíce korun.

Díky dotovanému jídlu pro omezený počet jedinců se může McDonald's pozicovat do role podniku, kam se i lidé s vybranějším vkusem jdou nakonec stejně reálně najíst.

A samozřejmě je to i příležitost pro kreativní reklamu. Třeba pro plakáty propagující After Dinner Dinner, které si utahují z porcí o jedné kroketě, 0,0438 gramech steaku nebo třech kousnutí do sushi. 

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: