Nestlé uvádí reklamu určenou výhradně pro psy
Švýcarská společnost Nestlé spustí na televizních obrazovkách reklamu určenou neobvyklé cílové skupině. Nový reklamní spot pro značku Beneful je určen přímo pro psy. Využívá k tomu tóny o vysoké frekvenci, které jsou pro lidské ucho nepatrné. Psi je však uslyší. Mají je přilákat k obrazovce a získat tak jejich pozornost.
Reklamní znělka, na kterou společnost upozornila na svých webových stránkách, trvá dvacet tři vteřin. Používá zvuky, které se podobají například hvízdnutí nebo psí píšťalce. Měly by prý vzbudit myšlenky na hru.
Reklama na psí krmivo značky Beneful by se měla objevit už tento týden v rakouské televizi.
Firma Nestlé je jedním z největších výrobců krmiva pro domácí mazlíčky na světě. Jejím největším konkurentem je například společnost Mars.
Zdroj:www.adweek.com, www.newsfeed.time.com