O čem sníte po hraní na novém Xboxu? Microsoft v nové reklamní kampani vdechne vašim snům život!
Už se to možná stalo i vám. Celý večer jste strávili s herním ovladačem v ruce a pak jste se propadli do říše snů, v nichž se objevovaly prvky z dané hry. A právě na tento fakt Microsoft ve své nové reklamní kampani Made from dreams poukazuje. Společnost se tematikou snů ve svých reklamách zabývá kontinuálně. Od uvedení nových herních konzolí po vánoční reklamu, ve které si pes vysnil velké věci, jak uvidíte níže.
Microsoft tentokrát spojil své síly s agenturou 215 McCann a vymysleli, že budou analyzovat sny hráčů poté, co ti stráví příjemný večer ve společnosti nové konzole Xbox Series X. Pro reklamní spoty získali populární herní influencery a hvězdy, jako je třeba hráč amerického fotbalu Odell Beckham Jr. K samotnému natočení reklamy přizvali novozélandského režiséra Taiku Waititiho, který má na svědomí třeba populární film Králíček Jojo. A video o spánkovém surrealismu bylo na světě.
Co se dělo za oponou?
Hráči byli požádáni, aby si zahráli na nové konzoli Xbox Series X. Pak se měli uložit ke spánku ve speciální spánkové laboratoři, kde vědci monitorovali jejich neurální aktivitu, a dokonce měli k dispozici techniku, která jim umožňovala s lidmi v polospánku mluvit. Technologie spánkové analýzy s názvem Hypnodine využívá metody, která lidi uvede do „hypnagogie“, která navozuje stav na pomezí spánku a bdělosti.
A právě zážitek streamerky a hráčky MoonLiteWolf (Krystal Holmes) režiséra inspiroval k natočení filmu Lucid Odyssey. Video Krystalin zážitek samozřejmě umělecky nadsazuje a dramatizuje. Ale krásně. Pokud vás však zajímá, jaké technologie použili a jak to vlastně celé funguje, ve videu níže můžete nahlédnout za oponu uměleckého projevu: