Obří velryba dělá vlny na Times Square
d'strict
Reklama nemá být uměním, měla by primárně prodávat. Ale někdy může i umění najít i reklamní využití. A vidí to tak i lidé ze společnosti Silvercast Media, která pronajímá mimo jiné i ikonické reklamní plochy na newyorské Times Square. Část času na obří obrazovce umístěné na hotelu Marriot nabídla jihokorejskému studiu d'strict, které přišlo s pořádnou vlnou.
A to doslova. Toto studio specializující se na digitální umění představilo již před několika měsíci v Soulu 3D vymodelovanou mořskou vlnu. A nyní ji mohlo přenést i na jednu z nejznámějších venkovních reklamních ploch světa. Vlna na ní řádí jak v obřím akváriu. Vše je o to působivější tím, že jako původce cákání můžete identifikovat obří velrybu, která se ala sama rozprskne v mořskou pěnu.
3 days left to see WHALE at @SILVERCASTMedia’s 30,000 sq ft billboard. This hyper realistic ocean scene floods the Marriott Marquis every half hour through July 26. pic.twitter.com/cb0i2wEYwe
Tuto podívanou si mohli užít návštěvníci Times Square na minutu každou půlhodinu od 16. do 26. července.
d'strict
Aby toho nebylo málo, kromě obrazovky, vysílala společnost Silvercast Media také uprostřed náměstí vodopád na několika vertikálních obrazovkách ve výšce přes 100 metrů.
Tip redakce:
Podívejte se i na vlnu vystavenou v jihokorejském Soulu. Větší z panelů má 80 metrů na délku a 20 metrů na výšku.