Oreo vítá mimozemšťany 'sušenkou' vysekanou do pole obilí

8. 6. 2021 | Petr Michl, Aneta Birnerová
Vláda USA se chystá odtajnit, co ví o UFO. Mistři real-time marketingu z Oreo neváhali a chystají se na přivítání mimozemšťanů: jako přistávací dráhu vysekali obří sušenku Oreo v obilí a mají pro ně i speciální uvítací limitovanou edici.

Propagace sušenek Oreo je vyhlášená schopností rychle reagovat na aktuální události a její strůjci se nechtějí nechat zahanbit ani tváří v tvář mimozemské civilizaci. Americká vláda se na konci června chystá odtajnit zprávu o pozorování UFO a sušenková real-time marketingová mašina se rozjela naplno a zdá se, že umí sekat. V poli obilí v americké státě Kansas se objevila vysekaná sušenka Oreo. Má jít o symbol usmíření nabízený mimozemšťanům.

V jeho středu je lednička s příchutí sušenek nazvanou Double Stuff a plnotučným mlékem — jde o kombinaci, jež jako vhodnou k reprezentaci naší planety vesmírným návštěvníkům doporučili Oreo fanoušci. K tomuto PR stuntu bylo natočené i video se zástupci značky Jamiem a Robertem, kteří mají za úkol navázat s mimozemšťany spojení.

 

Kampaň Oreo v režii agentury The Community není jen pouhým PR stuntem pro vyvolání mediální pozornosti, ale má i svou aktivační složku. Lidé si mohou zakoupit speciální „uvítací balíček“ nazvaný The Offering, které mohou použít na přivítání „ufonů“.

The Offering znamená v překladu „dar“ nebo také v bibličtějším smyslu slova „oběť“ (předkládanou bohu). Význam speciální mimozemské edice si interpretujeme ve smyslu: „Toto je ta nejchutnější věc, co tu máme. Vezměte si sušenku Oreo, prosím nejezte nás." Oreo ji nabízí v omezeném množství kusů zdarma a na jejím obalu naleznete slova: „Not for sale. Totally for sharing(„Ne na prodej. Pouze ke sdílení“) a „Bringing all lifeforms together(„Sbližuje všechny formy života“).  

Doufejme, že to bude případným mimozemským návštěvníkům stačit. I kdyby nepřiletěli, Oreo bude už navždy značkou sušenek, co se snažila zachránit svět.

Příprava na apokalypsu

Oreo jako ochránce hodnot drahých naší planetě vystupovalo už loni. 2. listopadu se k Zemi řítil obrovský asteroid. K potenciální srážce mohlo dojít 2. listopadu. Přestože podle NASA byla pravděpodobnost kolize maximálně pouhých 0,4 %, lidé se obávali… o sušenky Oreo.

Tedy strachoval se někdo na Twitteru, kdo přišel s ironickou otázkou: „Kdyby přišla Apokalypsa, kdo zachrání Orea?” Značka ale tyto obavy vzala vážně a vybudovala pro oblíbené sušenky globální úložiště na norském souostroví Špicberky. My jsme tak získali příležitost stát se svědky posunutí hranic marketingu na sociálních sítích… až za polární kruh.

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: