Pánové, ukliďte si svoje koule. Podle této reklamy na spodní prádlo pravý gentleman nenechá nikdy nic jen tak povalovat
Každý jsme z jiného těsta, ale na jednom se jistě shodneme. Gentleman by nikdy neměl dopustit, aby se jeho koule lepily na stehna. Právě tento problém adresuje kanadská značka spodního prádla SAXX, která doufá, že již brzy pronikne také na americký trh.
Její unikátní technologie s názvem Ballpark se soustředí na vybudování elastického plotu bránícího tomu, aby vaši „miláčci utíkali z hřiště”. Jak ovšem tuto citlivou záležitost sdělit publiku, aniž bychom je zahanbili příběhem o zpoceném páru klenotů? Svěřte to ženám, ty už vědí jak gentlemany motivovat k osobní péči.
A tak se ambasadorkou pro pánské boxerky stala holandská herečka Nina Bergman, která v roli distingované „kulové dámy“ radí mužům, jak si uspořádat své záležitosti v kalhotách.
„Chováte se jako muž, nebo jako pravý gentleman?“ ptá se Bergman na začátku 30vteřinového vlajkového reklamního spotu, „odpověď leží ve vašich kalhotách, přímo ve vašem spodním prádle.“
Poté, co provede perfektní šťouch do kulečníkových koulí a mužského ega herečka pokračuje s výkladem:
„Pokud se vaše kynuté knedlíčky plácají pod utěrkou sem a tam, pak se svým mužstvím zacházíte jako prostý chlap. Gentleman na druhou stranu pečuje o své koule a obléká je do luxusního prádla, které je láskyplně usadí na své místo jako vejce do hnízda.“
Jak správně pečovat o své klenoty, zatímco čtete Vladaře v trenýrkách, vám prozradí následující video.
Pánové, ukliďte si svoje koule. Podle této reklamy na spodní prádlo pravý gentleman nenechá nikdy nic jen tak povalovat. Další kontext a spoty najdete na https://t.co/IRFc1IqJ5p pic.twitter.com/7HHkqXphYK
Kategorie self-care (osobní péče) zažívá na trhu zlaté časy. Podle studie z let 2019 a 2020 ve Spojených státech 9 z 10 lidí praktikuje osobní péči a 84 % zúčastněných to dokonce vidí jako nezbytnost a ne pouze jako občasný relax. Tato čísla neustále rostou. Mezi výše zmíněnými lety došlo v rámci Google vyhledávače dokonce k 250% nárůstu dotazů ohledně této kategorie, přičemž mezi dotazujícími bylo přibližně stejně žen i mužů.
Trh s pánskými self-care produkty už dávno není okrajovou kurozitou. Podle studie Advanced Dermatology muži tráví průměrně 83 minut týdně osobní péči. Pro tento čas pak nakupují produkty zvyšující jejich mentální i fyzickou pohodu: od osobní kosmetiky po „pohodlné“ oblečení.
Zdá se tedy, že jde o ideální čas, aby značka spodního prádla vytáhla své trumfy.
Podle nedávné studie zmíněné magazínem LBB Online muži této oblasti stále nevěnují dostatek pozornosti. Z 500 zúčastněných totiž celých 86 % mužů uvedlo, že se v oblasti varlat necítí zcela komfortně. Téměř polovina participantů pak přiznala, že potíže pociťuje denně. Nicméně opět polovinu mužů buď nikdy nenapadlo svá trápení řešit, nebo nejsou dokonce ochotni o svých problémech s nikým mluvit – včetně doktorů.
Koule jako symbol mužství tedy zůstávají konverzačně nedotknutelné, pokud by šlo o probírání jejich případných problémů.
„Chlapi vnímají spodní prádlo prostě jen jako spodní prádlo. Ale nošení správného spodního prádla je vlastně forma osobní péče. Pečují tím o své koule. Přesto jsme prostřednictvím našeho průzkumu zjistili, že 79 % mužů ani nenapadne, že lepší spodní prádlo může vyřešit jejich potíže,“ vysvětluje CEO společnosti SAXX, Wendy Bennison.
Nicméně pokud SAXX chce prodávat, musí tyto potíže nejprve adresovat. Svůj vzkaz se ale značka rozhodla neposílat zatvrzelým mužům, ale jejich mnohem přístupnějším partnerkám. Agentura Quality Meats, která přišla s konceptem kampaně totiž věří, že přítomnost silné ženy a humoru pomůže jejich sdělení rozšířit. Za agenturu záměr kampaně vysvětluje její spoluCCO, Brian Siedband:
„Chtěli jsme, aby se drahé polovičky, které reálně projevují lásku zmíněným koulím, ptali svého muže, zda má k dispozici vše, aby se o ně náležitě postaral.
Většina chlapů chce být za ‚gentlemany', muže, kteří jsou pečující a jsou respektováni. A většina drahých poloviček zase chce s takovým mužem být. Je zde nepopiratelná humorná složka mezi dofistikovaným ‚džentlmenstvím‘ a …koulemi.“
Špetku vtipu rozhodně najdeme i v následujícím spotu z kampaně, kde Nina Bergman poučuje muže jak se chovat v kuchyni.
„Gentlemanovy koule jsou krásným a delikátním pánským ovocem,“ uvádí herečka vážně, „a proto by měly být vždy baleny jednotlivě, aby zůstaly čerstvé. Jako dvě měkké, chlupaté broskve.“
Další kulinářské tipy vám odhalí následující video:
Kromě 30vteřinových spotů SAXX přichází i s kratším, 15vteřinovým formátem. V následujícím videu například zjistíte, jak pít whisky položenou na dvou perfektně kulatých kostkách ledu.
A po večeru stráveném s kvalitním alkoholem nesmíme zapomenout ani na pořádnou snídani – ano, hádáte správně, budou vejce na tvrdo:
Nicméně i když si podle studií čím dál více mužů uvědomuje důležitost osobního pečování, praxe ukázala, že ještě nejsou ochotni čelit svým citlivým partiím. Původně SAXX totiž chtěla odstartovat svůj debut na americkém trhu během Super Bowlu. Její spoty byly ale zamítnuty, protože realizované scénáře obsahovaly zkrátka až příliš mnoho „koulí“.
Tato kampaň měla sice představit produkty značky SAXX celé Americe, ale nakonec se vlivem nepřipravenosti tamních diváků rozhodla pro šetrnější postup. Vzala celé Spojené státy útokem přiléhavě od jejich „jižnějších oblastí“ a kampaň nejprve uvedla v Dallasu a Miami.