Pepsi Max přichází v Británii s novým produktem

15. 2. 2010 | KAS
Společnost Pepsi, která v posledních dnech často zmiňovaná zejména v souvislosti s neúčastí její kampaně na Super Bowlu, odhalila jednu z možných cest, kterou by se v rámci propagace svých produktů mohla vydat. V Británii bude v nejbližších dnech startovat kampaň "Max it!", jejíž hlavní náplní bude uvedení nového produktu - Pepsi Max v 600ml lahvích. Tento objem se již uplatil v "žíznivých" regionech - Austrálii a Indii. Nyní se poprvé představí Evropě.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.pepsi.com

Společnost Pepsi, která v posledních dnech často zmiňovaná zejména v souvislosti s neúčastí její kampaně na Super Bowlu, odhalila jednu z možných cest, kterou by se v rámci propagace svých produktů mohla vydat. V Británii bude v nejbližších dnech startovat kampaň "Max it!", jejíž hlavní náplní bude uvedení nového produktu - Pepsi Max v 600ml lahvích. Tento objem se již uplatil v "žíznivých" regionech - Austrálii a Indii. Nyní se poprvé představí Evropě.
Garrett Quinley, CEO Pepsi ve Velké Británii věří, že launch "šestistovek" bude mít dopad na celou oblast kolových nápojů.
"Tímto launchem měníme podobu kolové kateforie. Tím, že zákazníkům nabídneme novou přidanou hodnotu našeho produktu, snáze se na něj přeorientují," věří Quinley.
V loňském roce Pepsi Cola zvedla tržby o 6%, zatímco Coca-Cola stoupala pouze o 3,2%.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: