Axe radí mužům, jak na neodolatelné účesy
Axe již několik let v reklamách povídá mužům, jak by měli správně vonět. Jejich ikonické reklamy zobrazují muže v obležení krásných žen. Poměrně často je počet žen přitahovaných k muži, který se navoněl něčím od Axe, tak velký, že nebožák musí utíkat, aby si zachránil svůj holý život.
V nastoleném trendu vtipně ironických reklam s neodolatelnými muži Axe pokračuje.
Základní recept je jednoduchý - jediné, co mužům stačí k tomu, aby jim ženy samy skákaly do náruče, je použít výrobek od Axe. Po vůních ale přichází i s přípravky na vlasy. A přikládá i velmi názorná videa, jak pomády správně používat, aby se docílilo požadovaného vzhledu a efektu.
Všechny pomády vyžadují v podstatě stejný postup - nejdřív nabrat kousek, rozpracovat jej v dlaních a pak různě vlasy projíždět. Poslední krok závisí na tom, jak má výsledek vypadat. U uhlazeného vzhledu (clean cut look) je nutnost samozřejmě udělat pěšinku a přečesat vlasy hřebenem. Ale nebyly by to spoty od Axe, kdyby u toho nebyl nějaký vtipný háček. Vše doprovází efektní voiceover, který dostává diváky do té správně nálady a navíc nenápadně trousí hodně zajímavá moudra. U uhlazeného vzhledu navrhuje přípitek: “Na reprodukci.”
Proč je u návodu na messy look (rozcuchané vlasy) figurant s lodí na moři, kde zuří opravdu silná bouře? Pro efekt. Žádný rozumný důvod to mít nemůže. Záběry z koupelny prostě nemusí být u reklam na vlasové produkty nutností. Alespoň ne u Axe. Navíc se v komentářích mohou objevovat průpovídky o tom, že když se budete tvarování svého účesu věnovat dostatečně pečlivě, třeba zapomenete, že možná za chvíli umřete.
Podobně je na tom i spiked up look, který si akční hrdina vytváří během záchranné akce. V závěru dokonce nevzrušeně zahodí ruční granát. Nejdůležitější u tohoto looku je mít na začátku obě ruce a skalp pořád na místě.
Přirozeně nedbalý vzhled, tzv. natural look lze dělat jedině na nafukovacím křesle uprostřed bazénu. Ženy se prý mohou zbláznit z mužů, kteří se o ně vůbec nesnaží.
Prostě klasická práce z dílny Axe, která drží směr komunikace, který se značce již nějakou dobu vyplácí.
Zdroj: www.adweek.com