Photoshop fail: Snickers ovládl zadní obálku časopisu Sport Illustrated se záměrně zpackanou fotografií

18. 2. 2016 | Petr Michl
Hladoví retušéři dělají chyby.

Magazín Sport Illustrated věnuje pravidelně prostor krásným dívkám v plavkách se vzezřením dokonalých bohyní. Za to mohou děkovat obvykle přírodě, plastickým chirurgům a zcela pokaždé i těm, kteří jejich snímky upravují ve Photoshopu. Tyčinka Snickers se letos rozhodla narušit pořádky a v reklamě na zadní straně obálky aktuálního plavkového čísla přidává poněkud zpackanou práci. I mistři fotografické postprodukce se totiž mohou splést, když jsou hladoví.

Na reklamě z dílny BBDO New York můžete údajně nalézt až 11 retušérských chyb. Klikněte na fotografii pro její zvětšení a zkuste je identifikovat.

 


Snickers zároveň ovládl i předposlední stranu Sport Illustrated. V tomto případě se negativní dopady hladu odrazily na práci operátora větráku, nezbytné profese dodávající modelkám vítr do vlasů i za naprostého bezvětří. Tentokrát to ovšem poněkud přehnal s intenzitou.

 

Není to první spolupráce Snickers s časopisem. Již v loňském roce dokázali marketéři čokoládové tyčinky vykouzlit ze sloganu „You're not you when you're hungry" falešnou zadní obálku, na níž byla modelka ne zrovna vřelého vzezření bájné a pochopitelně také hladové medúzy. Podívejte se na to v článku Tyčinka Snickers skvěle využila slogan „You're Not You..." na zadní straně časopisu Sport Illustrated.

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: