Pivní výzkumníci všech zemí, spojte se!

13. 12. 2012 | BeDa
Heineken cílí na zákazníky ve věkové skupině 60+. Informace z celého světa chce získat crowdsourcingem.

Heineken oslaví v nadcházejícím roce 140 let své existence. Vzpomíná na minulost například tím, že v médiích oprášil svoji první televizní reklamu, ve které se snažil přesvědčit lidi k pití lahvového piva. Což tenkrát vypadalo jako opravdu bláznivý nápad.
Ale kromě vzpomínek na minulost, hledí Heineken i do budoucnosti. Nechává své fanoušky navrhovat design nové lahve, nebo také vylepšovat točené pivo.

V poslední výzvě pro milovníky piva v zelené lahvi s červenou hvězdou se holandský výrobce zaměřil na zákazníky a jejich výzkum. Cílová skupina, o které by se chtěl přes své fanoušky více dozvědět, je tzv. stříbrná generace, konkrétně lidé ve věku 60+.

 

Účastníci této výzvy mohou svými příspěvky o stříbrné generaci v psané, obrazové či video formě soutěžit o rozdělení finační odměny 10 000 dolarů pro 3 nejlépe umístěné. Do soutěže mohou přispívat lidé z devatenácti různých zemí, mezi nimi i lidé z České republiky.
Témata, která Heineken zajímá, se týkají například toho, jak lidé ve věku 60+ tráví čas, co jedí, co pijí, co dělají o víkendech a jestli se jejich návyky s přibývajícím věkem nějak změnily. Hlavní otázkou pro Heineken samozřejmě je, jak tyto faktory ovlivňují konzumaci piva.

Příspěvky mohou lidé posílat do 28. února 2013, finalisté budou posuzování na základě tří hledisek - relevance, kreativita a popularita. Relevance se týká přínosu pro pivní průmysl a popularita bude určena na základě toho, kolik hlasů příspěvek obdrží.

Zdroje: www.brandchannel.com, www.ideasbrewery.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: