PlayStation proměnila basketbalové hřiště na zasněženou severskou krajinu
Zápas NBA mezi Golden State Warriors a San Antonio Spurs, který se konal 10. února v Oaklandu, nabídl fanouškům kromě adrenalinu a sportovní zábavy také jeden speciální imerzivní bonus. Během poločasu se totiž hrací plocha Oracle arény proměnila na dvě minuty v zasněženou severskou krajinu a návštěvníci se stali svědky nelítostného souboje herního dua otce a syna – Kratose a Atreuse – s nelítostnými přírodními živly i nepřátelskými příšerami.
Diváci měli vůbec poprvé možnost spatřit tuto jedinečnou imerzivní projekci nazvanou příhodně „War on the Floor“, která vznikla za účelem propagace videohry God of War. Na její tvorbě se kromě zástupců herní konzole Sony PlayStation a agentury BBH dále podílely projekční společnost Quince Imaging, vývojářská společnost Studio Santa Monica a postprodukční agentura Platige Image.
Kromě hlavního dějiště na palubovce potažené speciální plachtou, se část projekce odehrávala i na dalších obrazovkách v aréně. Mimo ni mohli diváci sledovat událost v živém přenosu na Facebooku a také jako 30 sekundový spot v rámci vysílání na kanále ESPN.
„Chtěli jsme udělat něco trochu jinak," řekl na adresu kampaně Gerard Caputo, který zastává v agentuře BBH New York pozici creative chief officer.
„Nešlo nám o to vypustit do světa další trailer, chtěli jsme překvapit diváky. Vytvořit něco, o čem se mezi sebou budou bavit, dát jim více imerzivní zkušenost, protože o tom hry jsou. Můžete jejich prostřednictvím komunikovat příběh a další věci okolo. Tuto zkušenost by si lidé měli sami prožít. O to nám šlo především.“
Marketingový ředitel PlayStation, Asad Qizilbash dodal:
„Neustále se snažíme o to, aby se naše hry rozvíjely a rostly, přilákaly nové fanoušky. U tohoto projektu jsme měli příležitost spolupracovat s Golden State Warriors a nabídnout fanouškům něco jedinečného – přivést k životu Krakose a jeho syna ještě před zahájením prodeje hry 20. dubna.“
A to se rozhodně povedlo. Ostatně kdy naposledy jste slyšeli tleskat po zhlédnutí reklamy 20 tisíc lidí?
Zdroje: adweek.com, thedrum.com