Pořadatel konferencí Blue Events po 30 letech mění vizuální identitu
Aleš Najbrt při představení loga na konferenci Brand Management
Zjednodušení a sjednocení komunikace jsou hlavními motivy nového vizuálního stylu Blue Events. Dosud organizátor odborných konferencí a summitů používal různé styly jak pro firemní identitu, tak pro značky více než desítky svých akcí. Samotné logo Blue Events bylo spíše v pozadí a prioritu měla propagace jednotlivých konferencí.
Nyní je naopak firemní značka v popředí, protože je jednotícím prvkem pro všechny konference Blue Events. Cílem rebrandingu bylo vytvořit silné poznávací prvky značky, zejména nový zastřešující symbol pro všechny konference a novou barevnost odlišující akce různého charakteru. Představení nové identity proběhlo 19. října 2022 v rámci konference Brand Management doslova naživo, kdy 500 účastníků mohlo najednou sledovat změnu vizuální podoby eventu přímo v jeho průběhu.
Staré logo
Období pandemie přineslo pro Blue Events řadu výzev, včetně posunu termínů konání některých akcí, nebo jejich proměnu na online přenosy. „Minulý i letošní rok byly pro nás velmi náročné, ale umožnily nám se na chvíli zastavit a zamyslet nad vším, co děláme. Také nás jako tým ještě více semkly dohromady. Začali jsme přemýšlet, jak vnitřní jednotu promítnout i navenek, a tím posílit vnímání naší firmy. Jednotný vizuální styl pro všechny akce byl logickým rozhodnutím,“ říká Barbora Krásná, zakladatelka Blue Events.
Nové logo
Samotné jméno „Blue Events“ vzniklo v roce 2007, navazuje však na aktivity poradenské skupiny INCOMA, která se věnovala pořádání konferencí a společenských setkání již od začátku 90. let. Od roku 1995 pak začala pořádat každoroční setkání klíčových hráčů obchodního trhu Retail Summit, který je dodnes největší událostí oboru s každoroční návštěvností přes tisíc lidí.
Novou vizuální identitu svěřila společnost Studiu Najbrt, které je autorem podob řady významných českých značek. Podíleli se na ní Aleš Najbrt, Jakub Spurný, Marek Pistora a Michael Dolejš. „Uvědomovali jsme si, že takto významná změna se dělá jen jednou a s tím má právě Studio Najbrt bohaté zkušenosti. Přistoupili s velkým respektem k dosavadní podobě naší značky a postupovali pečlivě v dialogu s klíčovými lidmi z naší firmy,“ dodává Jan Patera, Partner v Blue Events.
Odlišná barevnost pro jiné druhy konferencí
„Věříme v hodnotu osobního setkávání, což bylo během covidu dost náročné prosazovat. Nyní se radujeme z toho, že o konference je opět velký zájem a věříme, že pod novou identitou můžeme lépe oslovit i nové účastníky,“ dodává Managing Partner Michaela Dvořáková.
Odlišná barevnost pro jiné druhy konferencí
Konference Blue Events už 30 let pomáhají rozvíjet český a středoevropský trh a kultivovat podnikatelské prostředí. Patří mezi ně Retail Summit, slovenský New Retail Summit, specializované akce Retail in Detail, dále marketingové akce Brand Management a Communication Summit, akce zaměřené na efektivní řízení firem jako CFO Congress, CIO Agenda, Procurement Forum, Lidský kapitál, ale také akce zaměřené na aktuální trendy, např. Primetime for Business Data.