Portál prodávající děti je netradičním způsobem, jak upoutat pozornost

30. 5. 2013 | BeDa
Kupte si dítě za půl milionu, se slevou! Ke každému dítěti dostanete hračku dle vlastního výběru zcela zdarma. Linka bezpečí upozorňuje na vysoké počty pohřešovaných dětí a žádá lidi o podporu.

Česká republika je královstvím slev a slevových portálů a jejich nabídka je opravdu široká, v rámci dětského sortimentu jsou to například hračky, oblečení, ale i letní tábory. Na několika z nich (Slevomat a Slevín) se objevily i nabídky na speciální akce na koupi dítěte, samozřejmě se slevou. Nejedná se naštěstí o skutečný obchod s lidmi, ale o netradiční způsob propagace kampaně na podporu Linky bezpečí.

Její součástí je i fiktivní e-shop dětín.cz, na kterém si můžete prohlédnout několik prodávaných dětí i kategorií, které by mohly oslovit potenciální kupce. Kromě klasického genderového rozdělení na chlapce a dívky, jsou zde i chytré děti, hodné děti, velmi živé děti, talentované děti a děti slavných. Ať na stránce kliknete na cokoliv, (i na reklamu se sdělením, že ke každému dítěti je hračka dle vlastního výběru zdarma) dostanete se na na hlavní zprávu kampaně:

Kampaň má sloužit k podpoře povědomí o sbírce Pomněnkového dne, ta probíhá do konce května u příležitosti Mezinárodního dne pohřešovaných dětí. Aby kampaň získala i pozornost novinářů, poslala jim agentura Loosers, která za realizací kampaně stojí, děti v obřích papírových krabicích.

Kampaň jen za první dva dny svého spuštění zaznamenala více než 22 000 návštěv na webu Dětín.cz, 2000 uživatelů se stalo fanoušky kampaně.

Zajímavou kampaň na pomoc ztraceným a pohřešovaným dětem spustili v roce 2010 i v Německu.



Součástí byl
a Facebook aplikace o zaznamenání míst, kde byly pohřešované děti naposledy viděny a kreativní umístění obrázků dětí na dveřích výtahu. K rozšíření kampaně ale nejvíc pomohla fotka pohřešovaného dítěte, kterou s sebou nesl kapitán FC Bayern Mnichov Mark van Bommel na hřiště při zápasu s Realem Madrid. Na zápas se dívalo 15 milionů diváků ze 40 zemí. Počet fanoušků na Facebooku se díky tomu zvýšil okamžitě o 40 tisíc. Díky této kampani se podařilo jedno z pohřešovaných dětí najít.

 

Štítky dokumentu: Guerilla marketing Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: