Proč cestujeme? Podle British Airways k tomu máme více než 500 důvodů

1. 12. 2022 | Kristýna Vozková
Ať už cestujete za jídlem nebo utíkáte před nepříjemnostmi, každý důvod je stejně důležitý. Aerolinky svou kampaní opěvují jedinečnost svých cestujících i zaměstnanců na pěti stech unikátních billboardech.

Jaký je účel vaší cesty? Je to práce, zábava, nebo snad další z tisíce možných důvodů, proč cestujeme? Můžeme překonávat težký rozchod, utíkat před termíny výročních zpráv či hnusným počasím, ale také jenom zatoužit po „rajčatech, která budou skutečně chutnat jako rajčata”. To je jen několik z celkem pěti set možností, které letecká společnost British Airways představila v rámci své nové kampaně, na které se podílela agentura Uncommon Creative Studio společně s MG OMD.

Na jednoduché bílé ploše se kromě loga aerolinek objevují tři možnosti, dvě z nich se neustále opakují – práce a zábava. Třetí varianta, ta zaškrtnutá, je ale pokaždé jiná. V jednom případě je účelem naší cesty nějaká neplecha, v dalším „touha po závanu teplého vzduchu, který ale nepochází z potrubí v metru”.

 

 

Když jsme u toho cestování, víte, co je horší než písek v botách? Nemít v nich žádný.

 

Mlsná vás nemusí honit jen na rajčata. Stačí, že „máte na talíři hodně věcí, ale žádná z nich nejsou mořské plody”. Nebo třeba na parmazán. A při návštěvě Itálie se můžete rovnou pokochat díly pánů Donatella a Michelangela.

 

Někdy je motivací k cestování i fakt, že jste strávili hodně času přípravou na pořízení pasové fotografie a nechcete, aby všechno to úsilí přišlo vniveč.

Minimalistická plátna, jejichž obsah diváka někdy pobaví, jindy rozesmutní, mají za cíl poukázat na jedinečnost každého cestujícího i zaměstnance aerolinek. „Chtěli jsme touto kampaní oslavit originalitu našich klientů a našich vlastních lidí. Pokaždé, když zákazník nastoupí do letadla, je to z jedinečného důvodu a my víme, že tyto cesty jsou pro něj velmi důležité,“ vysvětluje Hamish McVey, ředitel marketingu v  British Airways. „Tato kampaň nám umožňuje ukázat naši motivaci, kterou jsou právě naši zákazníci a naši lidé." 

Součástí kampaně je také více než třicet krátkých videí. V jednom z nich pilot kolíbá svou dcerku v náručí, oblečený do pracovní uniformy. Na na konci spotu vidíme, že dělá svou práci právě „pro ni”.

V dalším pak letušky, které na létání baví povídání a vtipkování s kolegy i cestujícími.

Kampaň je k vidění po celém Londýně a své místo má dokonce i na světelných billboardech na Piccadilly Circus a na letišti Heathrow. V digitálním prostředí ji bude společnost propagovat napříč svými sociálními sítěmi. Objeví se také v televizním vysílání na ITV, Channel 4 nebo Sky a bude vysílána v hlavních vysílacích časech během pořadů jako The Return of Friday Night Live, Gogglebox nebo 'Rob and Romesh vs.

Glenn Burchnall, výkonný ředitel MG OMD, na adresu kampaně uvedl: „Jsme neuvěřitelně nadšeni, že jsme se mohli zapojit do tak jedinečné a originální kampaně. Pracujeme ve spolupráci s British Airways a Uncommon na poskytování naší nejdynamičtější a plně přizpůsobené kampaně.” Ke kampani se ale vyjádřili i samotní zaměstnanci aerolinek. Anthony Oliver, pilot British Airways 777, kterého jste mohli vidět ve videu výše, řekl: „Každý den pilotuji letadla British Airways a beru zákazníky na některé z nejdůležitějších cest jejich života. Slyšel jsem tolik neuvěřitelných příběhů a důvodů, proč zákazníci cestují, takže je hřejivé, že je můžeme oslavit. Nemohu být hrdější, že mohu v této kampani vystupovat po boku jednoho ze svých dvou dětí a ukázat světu svou motivaci, moji maličkou.“

 

Podívejte se v galerii na další z mnoha důvodů, proč cestovat podle British Airways.

 

Protože tohle počasí stojí za prd.

 

Není to tebou, Londýne. Je to mnou.

 

Jíst rajčata, která skutečně chutnají jako rajčata.

 

Hvězdy.
 

 

Stereotypní život.

 

Mám ten prstýnek v kapse už moc dlouho.

Zdroje: Criatura Creativa, LBB online

 
Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: