Program PR Summitu 2010 je připraven, zaměřuje se na efektivitu
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Program druhého ročníku Public Relations Summitu je připraven a slibuje atraktivní hosty, užitečné informace, kontroverzní diskuse, inspiraci i zábavu. Konference, která se uskuteční 20. října 2010 v pražském hotelu Corinthia Towers, se letos zaměřuje na efektivitu PR komunikace a její měření. Podtitul akce proto zní „Umíme spočítat hodnotu public relations pro byznys?“
V úvodu se účastníci seznámí s iniciativou, jejímž cílem je vytvoření globálních standardů pro měření výsledků PR komunikace, tzv. Barcelona principles. Následovat bude případová studie v podání Davida Seiberta, iniciátora projektu Vyměňte politiky.cz. „Od monitoringu k měření efektivity“, to je název závěrečného příspěvku úvodního bloku, který patří Andre Manningovi, šéfovi komunikace značky Philips.
Hlavním řečníkem bude uznávaný odborník Mark Weiner, generální ředitel PRIME Research pro Severní Ameriku, který na několika případech prokáže pozitivní vliv public relations na obchodní výsledky zadavatele.
Odpolední diskusní blok obrátí pozornost k situaci v České republice. Významní zadavatelé budou odpovídat na otázky, jak se jim daří dávat do souvislosti obchodní a komunikační cíle, kolik investují do měření efektivity PR aktivit, či jak se v tomto ohledu vyrovnávají s nástupem sociálních sítí.
Inspiraci i zábavu slibuje soutěž Pecha Kucha, opět moderovaná Bárou Tachecí. Existuje na našem trhu větší komunikační výzva, než naučit Čechy pít limonádu místo piva? Uvidíme, jak na ni budou reagovat soutěžící ve zkráceném časovém limitu šesti minut. Jakou PR strategii vymyslí zástupce Coca-Coly? A co na to Veolia?
Registrovat se na konferenci PR Summit 2010 můžete na www.prsummit.cz.