Průzkum: Využívání věrnostních karet v ČR

2. 12. 2013 | Petr Michl

Věrnostní karty nám „nafukují peněženky", přesto je má většina z nás. V rámci průzkumu sales promotion agentury Sales House na otázku: „Jste majitelem alespoň jedné věrnostní karty?" odpovědělo kladně téměř 90 % dotázaných.

Lidé karty během svých nákupů často využívají. 45 % jich potvrdilo, že svou kartu použijí během svého nákupu nejméně dvakrát týdně.

Logicky na to navazuje i fakt, že právě nejvíce věrnostních karet je z oblasti hypermarketů a supermarketů, a to celkem 91 %. S velkým odskokem pak navazují lékárny s 51 %.  Pro obchodní řetězce je tedy téměř povinnost nabídnout zákazníkům kartu loajality.

Z průzkumu dále vyplynulo, že nejčastějším důvodem k využívání těchto karet zákazníky je uplatňování procentuálních slev (39 %). Nejmenší ohlas mají letecké či jiné přepravní společnosti, jejich věrnostní programy využívá jen 1 % dotázaných.


Zdroj: Průzkum Sales House. Probíhal v období od 18. 10. – 19. 11. 2013 a bylo osloveno více jak 300 respondentů.
 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: