Reklama na bylinkovou Kofolu pobouřila Slovensko
Nová reklamní kampaň Kofoly na nápoj Kofola extra bylinková rozpoutala na Slovensku vlnu pobouření. Podle slovenské Rady pro reklamu je tento spot neetický. Rada tak dala za pravdu spotřebitelům, kteří zasílali své stížnosti. Podle slovenských médií posílali diváci protestní dopisy televizním i regulačním orgánům.
Slovákům se nelíbí, že je příběh postaven na milostném vztahu žáka a jeho učitelky. Vyznání jejich citů v kabinetě pak doprovází slogan „Z bylinek nemůže vzejít nic zlého“. Podle slovenských diváků je to neetické a nemorální. Reklama prý zároveň snižuje autoritu učitelů.
Stejný reklamní spot, za kterým stojí agentura Kaspen/Jung Von Matt, mohou vidět i čeští diváci na svých obrazovkách. V Česku se tím však Rada pro reklamu nijak nezabývá. Podle ředitele Ladislava Šťastného zatím žádné stížnosti od diváků nepřišly.