Reklama na jogurt Danone se strefuje do matoucích kulinářských trendů

29. 5. 2018 | Kristýna Vozková
Bez slovníku cizích slov do restaurace nelez. Alespoň ne do této raw, organické, holistické a biodynamické.

Tohle jídlo je holistické, organické, biodynamické, nízkotučné a raw. Nebo máte chuť spíše na něco paleo, high protein, slow-food nebo raw? Není problém! Alespoň ne ve speciální restauraci Konfusion Kitchen.

Neustále se měnící trendy ve zdravé výživě dokážou být pěkně matoucí. Místo klasické romantické večeře si pak třeba sami smažíte obří vejce pod infračervenou lampou nebo musíte svému jídlu před jeho konzumací složit kompliment. Přesně takový zážitek si připravilo Danone pro 4 páry, které pozvalo na večeři do své unikátní a trendy restaurace, která drží krok s dobou a servíruje svým hostům ta nejvíce cool a zdravá jídla.

Jenže dřív, než se hosté stačí v holistickém, organickém a biodynamickém menu zorientovat, ozve se z kuchyně povel „změna menu” a obsluha už jim do rukou podává to nejlepší z paleo, high-protein a slow-food. Před zmatenými a hladovými hosty vzápětí přistane obří syrové vejce s infračervenou lampou nebo akvárium s živou rybičkou, které musí nejdříve zalichotit, než ji budou moci zdlábnout. I u jídla musíme přece myslet na karmu. Naštěstí hostům obsluha odhalí skryté kamery dřív, než některý z nich ze zoufalství a hladu rybku skutečně sní.

Kreativní agentura Virtue Scandinavia vytvořila pro Danone tuto reklamu s cílem poukázat na kvalitu a jednoduchost jejích produktů. A po servírovaných specialitách by obyčejným bílým jogurtem jistě nikdo nepohrdl.

„Věděli jsme, že budou hosté restauraci hledat online. Vytvořili jsme tedy kompletní webové stránky, událost na Facebooku, a účet na Instagramu s mnoha sledujícími, abychom se ujistili, že vše bude vypadat reálně,” uvedl kreativní ředitel agentury Emil Asmussen.

Aurèlie Pattersonová, která zastává v Danone pozici brand marketing manager, doplnila, že se na dnešního spotřebitele valí každý den nové trendy a nová doporučení ohledně zdravého stravování. „Chtěli jsme tuto situaci zlehčit tím, že vytvoříme produkt tak jednoduchý, že nikdo nebude moci pochybovat o jeho výhodách. Reklama pak zdůrazňuje onu absurditu neustále se měnících trendů v oblasti jídla zábavným způsobem,” dodala.

Zdroje: thedrum.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: