Reklama na pivo oslavuje pivní břicho jako to těhotenské

1. 7. 2016 | Petr Michl
Po všech těch plus size reklamách na dámskou módu představuje reklama na pivo Bergedorfer docela příjemnou změnu.



Ženy s těhotenským bříškem jsou oslavovány a nezřídka se s ním samy nechávají na památku zvěčnit profesionálními fotografy. I pánové mohou mít podobně vypoulená břicha, ale obvykle je na fotkách zatahují. Tištěné reklamy pro německý pivovar Bergedorfer od Jung von Matt/Alster ale volají po opaku. Jejich ústřední postavy imitují nasvícením i výrazem mužů těhotenské snímky, akorát si hladí své pivasy. Vše pak dotváří slogan: „Vařeno s láskou," který najednou vyznívá vtipně, ne jako klišé.

Z pivních bříšek nevznikne nový život, vytvořit je ale dalo velkou práci. A přiznejme si, že tato „práce" byla docela zábava. Muži z reklam si sice s sebou svou vzpomínku na pití zlatavého moku nosí mnohem déle než 9 měsíců, ale zvěčnění lásky k pivu dle nás stojí za to i tak.


Zdroj: Adeevee

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: