Reklama týdne: Allegro — Bal przebierańców
Klient: Allegro
Agentura: Bardzo
Země: Polsko
Polský e-commerce velikán Allegro opět sází na kartu dojetí. Tentokrát pomáhá posílit pouto mezi dcerou a její matkou.
V téměř tříminutovém spotu od agentury Bardzo to však dlouho vypadá spíše na to, že milující máma by si zasloužila plaketu mistryně zenu. Její malá dcera má před sebou maškarní ples a odmítá jeden výtvor za druhým, který jí matka s láskou a nepopiratelným umem ušije a vyspraví. Dost dobrý není mrak, astronaut, drak, mumie, klaun, čmelák ani pták.
Když už to vypadá, že si nebohá žena může otevřít půjčovnu odvrhnutých dětských kostýmů, vyřeší vše Allegro. Dcerka si na tomto portále najde jednoduché červené šaty, které ji ke štěstí stačí. Než ji zavrhnete jako nejméně uznalého spratka na sever od Náchoda, dodívejte se prosím na spot až do konce.
Spojení Allegro s agenturou Bardzo je již dlouhodobě značkou kvality. Příběh čeká, stejně jako u předchozích reklam vzešlých z této spolupráce, na svou pointu až na samý konec, stojí to však za to. Přiznejme si ovšem také, že tentokrát budou pravděpodobně údernější kratší verze téže reklamy.
Kam dál?
Agentura Bardzo vytvořila pro Allegro na poslední Vánoce jednu z nejlepších svátečních reklam nazvanou English for Beginners. Dle našeho hodnocení dokonce její dojemný příběh o dědovi, co se učí anglicky, předčil i spot od obvyklého vánočního reklamního mistra, britského obchodního řetězce John Lewis, a jeho spot #BusterTheBoxer.
Dostala se do konce do našeho přehledu 7 nejlepších reklam roku 2016. Podívejte se na ni.