Reklama týdne: Mercedes-Benz - The uncrashable Toy Cars
Klient: Mercedes-Benz
Produkce: Jung von Matt/Alster
Země: Německo
Nová reklama automobilky Mercedes-Benz dokáže vysvětlit účel složité technologie tak jednoduše, jak to jen jde. Dodejme, že přitom figurují i malé děti, a je zřejmé, že je tu zaděláno na virální hit.
Cílem spotu je představit automatický brzdný systém Assist System Plus. Agentura Jung Von Matt/Alster z německého Hamburku k jeho ilustraci připevnila do přídě dvou aut / hraček opravdu silné magnety se souhlasným pólem směřujícím vpřed. Když pak dali zmenšené modely mercedesů do rukou dětem, po chvíli je zcela přirozeně napadlo narážet s nimi do sebe. Simulace čelního střetu ale nikdy nevyšla, magnety to ne a ne povolit.
Spot končí záběry na rozčílení frustrovaných dětí a střihem na ukázku toho, jak to funguje u reálných aut. Slogan vztahující se k Brake Assist System Plus: „Kdo miluje srážky, bude ho nenávidět. Kdo nenávidí srážky, bude ho milovat," je pak znakem čisté reklamní extratřídy.